• joliisb

Min pojkvän går i klänning för att jävlas!

fast jag kan tycka att du kan ge med dig av vissa saler å din pojlvän vissa. kansle gör han såhär för de enligt honom är fel att er son har kläning? om du slutar klä er son i extremt "tjejiga plagg" som tex kläning. och bara håller dig till byxor och body och.om du nu absolut måste ha tjejiga kläder på honom får du väl ta rosa byxor? men också låta sonen ha "pojkiga plagg" som blå kläder med bilar som exempel. ge och ta. inte bara ta! er son har både en mamma å pappa och i detta fall verkar ni ha olika åsikter om klädsel då får ni gå en bit var kam jag tycka. :) personligen är jag emot hen. jag tycker pojar är pojkar. flickor är fluckor. oc när de gäller kläder kan jag tilllägga!!!!

• joliisb

måste bara fåga en sak. varför säger du hen? en pojke blir han. n flicka bli hon. de är väl inte värre än någit anna "namn" på saker och ting. jag kan gå med på att man kan kalla sin gravidmage hen när man inte vet. men HAN är väl inte könslös? han är en pojke=han!! heter han tex kim också som är både flick och pojknamn eller han han ett "pojknamn"? (du behöver inte beråtta vad han heter... )

Svar på tråden Min pojkvän går i klänning för att jävlas!