Fakir 1sept
Jag känner faktiskt redan hur kroppen är mer i balans när jag äter lite mer kolisar. Även om jag fortfarande äter väldigt lite kolisar. Suget har minskat. Visste faktiskt inte att man kunde komma i "för mycket" ketos.
Jag känner faktiskt redan hur kroppen är mer i balans när jag äter lite mer kolisar. Även om jag fortfarande äter väldigt lite kolisar. Suget har minskat. Visste faktiskt inte att man kunde komma i "för mycket" ketos.
Tja....idag börjar 1 september. Fick ju feedback att jag är i för djup ketos - svältketos, men tänker ändå köra fakir nu en vecka för att se vad som händer. En vecka har aldrig dödat någon och på en vecka hinner man inte få några brister. Ska prova och se hur kroppen reagerar iaf. Fakirveckan börjas med en MBC!
1.1 kg på två dagar. F-n, tänk om jag äntligen har hittat "min" metod?!?!?!
Det känns som att jag har en helt sjuuuuuk förbränning i kroppen. Idag har jag varit så varm! Ligger på ca 150g fett, 50g protein och 10 g kolisar om dagen. Känns skitbra!
2 kg på tre dagar - det här går ju som tåget!
Själv ska jag ta en tur till gymmet för ben, bröst och bicept. 'Också med bara en MBC i magen!
Vågen stod stilla idag. Kanske iofs inte så konstigt, men efter 2 kg på 3 dagar har jag blivit bortskämd!
Men i och med min målsättning på 5 kg så har jag ju 26 dagar till på mig att tappa resterande tre så det ska nog gå!