Inlägg från: Anonym (orolig) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Orolig)

Rädd för min date

Kan du be en kompis knacka på lite då och då för att kolla att allting är okej under dagarna? Om du nu absolut inte kan låta bli att träffa honom ...

Att han pratar om att gå över DINA gränser är definitivt ett varningstecken; det ska vara ditt val och ingen annans hur långt du vill gå.

• Anonym (orolig)

Du har ett barn? Hur ska du ta hand om det sen om du blir hjärnskadad av syrebrist eller inte kan sitta innan underlivet är ihoplappat? Sök hjälp, du verkar  självskadebenägen, fast istället för att skära dej använder du en våldsam man? Ungefär som "suicide by cop". Det verkar inte handla om sex utan om djupare saker.

• Anonym (Orolig)
    Anonym (Skraj) skrev 2012-08-25 00:52:02 följande:
    Fast jag vet redan att han inte är någon mes iofs. Jag känner ju tjejen som han låg med, även om hon och jag inte har kontakt i dag mer. Jag vet vad han gjorde mot henne och det var inte snällt.
    Det är skillnad på att vara hårdhänt och att vara elak.
    Om du redan vet att han behandlat någon annan illa borde du verkligen vara försiktig!
  • Anonym (orolig)

Det finns olika alternativ för ts. 1: hon vill tänja sina gränser med hård sex, tror egentligen att han är lagom hård och får som hon vill. 2: mannen visar sej vara på tok för brutal t.o.m för ts, som tyvärr inte har nåt stoppord och får en hemsk upplevelse. 3:mannen är totalpsykopat och skadar ts svårt eller dödar henne, oavsiktligt eller avsiktligt. Det spelar ingen roll var gränsen går mellan vanilj ,hårt eller normalt/onormalt så sluta tjafsa, frågan är ju om TS tar för stora risker att få sina egna gränser totalt överkörda. Jag fattar inte vad meningen med tråden är, kan ju inte ha varit att få goda råd eftersom ts ändå inte lyssnar på råd. Vill chocka vaniljSvensson?

Svar på tråden Rädd för min date