• Primmeling

Rädd för min date

Saker du skrivit att han sagt är riktiga varningssignaler. Gör som du vill men det är jättetor risk att du mår dåligt efter. Är din kåthet värt det?

• Primmeling

Du har redan bestämt dig ts och gör som du vill... Men har du barn? I så fall får du tänka på dem också. Även om du inte dör så bör du vara i form mentalt att ta hand om dem. Annars får du väl skylla dig själv... Du har fått så många dåliga signaler och bara en typ av råd här i tråden. När ses ni? Lovar du uppdatera här efteråt oavsett hur du mår? Är killen straffad tidigare? Har han barn? Vet du nåt sånt? Vad säger tjejerna han har haft sex med? Vad har han för stil och jobb? Vilken stad bor du och han i? Ifall det skulle gå illa är det bra om du skriver det i tråden så polisen har nåt att gå på

• Primmeling

Ts berätta om ryktet? Är du säker på att du tänder på förnedring och våld i verkligheten? Kanske bara är upphetsande i fantasin? Finns tex många tjejer som fantiserar om våldtäkt men så klart inte vill bli det

• Primmeling

Vad är det han säger han ska göra med dig?
    Du har bestämt dig så glöm ej uppdatera efteråt.

• Primmeling

Så trött jag blir... Ts bjud hem killen som skadat din kompis... Du tänder på det... Berättar att du tänder på det men 'tror' att ni bara ska prata och ha sex som du är med på. Det är så naivt att jag inte finner ord. På riktigt hoppas jag att du inte anmäler honom efteråt så att inte mina skattepengar går till en utredning. Jag vet att du kommer må dåligt och känna dig våldtagen efteråt. Du kommer att bli våldtagen. Men som sagt snälla, anmäl inte.

• Primmeling

Han kommer om ca tio dagar nu. Ser fram emot uppdatering efteråt. Känns som en verklig thriller/skräckis

• Primmeling

Inlägget slank iväg innan jag läst det och det får fel klang. Menar inte att jag tycker det är spännande utan jag har en oroaklump i halsen ärligt talat

• Primmeling

Och jag har även skrivit att jag vet att hon kommer att må dåligt och bli/känna sig våldtagen samt absolut avrått henne. Men jag vill ändå ha en uppdatering. Ts har bestämt sig för att inte polisanmäla, så det vet vi. Varför vill inte du jellybelly ha en uppdatering?

• Primmeling

Tack ts för den ganska så detaljerade beskrivningen av era dagar och hur du känt/känner dig.
    Angående det där med barn så ska man inte generalisera. Kommer inte ihåg hur gammalt ditt barn är, men det är inget fel att träffa någon vuxen en dag så länge hon inte vet om ert sexliv eller att han presenteras som nån typ av plastpappa. Det var en bekant/kompis som hälsade på och bodde över eftersom han hade långt att åka. Mer än så var det ju faktiskt inte eftersom barnet knappast har med ert sexliv att göra!
    Alla moralisar där ute: hade det varit lika sjukt enligt er om det var en gammal barndomskompis till ts som var på besök? En barndomskompis hon inte sett på 20 och och därför egentligen inte vet mer om än denna kille?
    Säger inte att det var RÄTT att kullen träffade barnet, bara att det inte är nåt okända kan sitta och generalisera över.
    Sen ts, fattar jag iofs inte alls hur man kan tycka om att bli så pass plågad så man blöder har blåmärken och får dödsångest.
    Men som sagt, jag uppskattar verkligen uppdateringen!

Svar på tråden Rädd för min date