• Lavish

Rädd för min date

Låter som en väldigt dålig idé. Ni borde träffas på platser med andra människor först och långsamt trappa upp det om din magkänsla är rätt. Om du redan nu får dubbla budskap och känner att han inte lyssnar på dig kan det gå riktigt, riktigt illa. Du har tänkt på att riktigt hårda tag kan leda till permanenta skador av olika slag?

• Lavish
    Anonym (Skraj) skrev 2012-08-24 16:59:53 följande:
    Ja. Han har lovat mig att han inte ska slå mig i ansiktet, åtminstone inte så att det lämnar märken. Detta mest av sociala skäl, blåmärken kan vara svårt att förklara bort och vi vill inte att folk i omgivningen får veta, så där är vi överens. 

Jag kan inte träffa honom på en neutral plats och "dejta" normalt, han kommer ju hit, hem till mig för att vi har kommit överens om att ligga med varandra. Det är lite väl långt och dyrt att åka bara för en fika liksom...
    Okej men skador i vaginan och analen, märken från piskrapp som inte går bort, brännmärken, etc är helt okej med dig?

För det andra LITAR du på honom? Jag menar han kan ju lova vad fan som helst men litar du på att han kommer att hålla det han lovar?
  • Lavish
    Anonym (Skraj) skrev 2012-08-24 17:13:21 följande:
    Jag vet inte, både han och jag är överens om att stoppord förstör själva grejen.

Det är svårt, jag vill så gärna, men klart att det är läskigt. Speciellt när han säger att han tänder något enormt på att man gråter och ber om nåd liksom, jag märker ju att han går igång på att jag är rädd nu... Men jag vet inte. Jag tror inte att han kommer fullkomligt förstöra mig, just eftersom du påpekar att vi har samma vänner. Men det är ju en risk helt klart. 
    Men tanken är ju inte att stoppordet ska användas i tid och otid. Utan när han verkligen gått över dina gränser. T.ex när han just hållit ditt huvud under vattenytan i 2 minuter och berättar att nästa gång ska du vara nere längre...
  • Lavish

Och att en man som ska ha den här typen av sex med en kvinna han inte känner och aldrig träffat förut tycker att stoppord är onödigt och bara förstör, det berättar faktiskt att han är farlig. Kort och gott.

• Lavish

Tja som sagt TS, det är ditt liv, men är det inte billigare att resa dit för en fika än att få bestående fysiska eller psykiska men?

• Lavish
    Anonym (Skraj) skrev 2012-08-24 21:41:27 följande:
    Jodå, jag vill. Jag tog kontakt med honom eftersom jag ville ha lite ordentligt sex, så som jag gillar det. Sedan kanske han och jag inte är helt på samma linje. Men samtidigt känner jag, att innan, med de andra männen jag har haft våldsamt sex med, då har jag känt mig trygg och lugn. Jag visste att de hade backat och slutat om jag verkligen inte ville mer. Det tror jag inte den här kommer göra, och samtidigt som det skrämmer skiten ur mig så tänder det mig också... Låter jag helt sjuk nu?
    I mina öron låter det inte sjukt. Jag har faktiskt ganska stor förståelse för lockelsen.

Men det är din prioritering jag har problem med. En vuxen kvinna med barn borde ha mer att vilja leva och behålla sin fysiska och psykiska hälsa för. Jag förstår att du VILL att han ska komma och göra vad det nu är du tror/vill att han ska göra med dig. Men hur kan du tycka att det är VÄRT det pris du kanske kommer få betala för det? Det pris ditt barn i värsta fall får betala...

Själv har jag många drömmar och idéer som är farliga att genomföra, vissa lite, andra väldigt farliga. De flesta har inte med sex att göra men några. Några av mina viktigaste drömmar levde jag ut innan jag skaffade barn, med avsikt. Nu är jag småbarnsmamma och får helt enkelt lägga risktagande av den typen på hyllan tills mitt barn är myndigt iaf. Sen planerar jag och sambon att campa ensamma i Alaska någon månad .
  • Lavish
    Anonym (Skraj) skrev 2012-08-24 23:26:50 följande:
    Jag tror som sagt inte att han kommer döda mig, då hade jag inte släppt in honom. Allt annat kan jag axla själv, mitt barn har inget med saken att göra.

Nä fast det kan du inte alls. Blir du allvarligt skadad psykiskt eller fysiskt så KOMMER det att gå ut över ditt barn.
  • Lavish
    pussgurkan86 skrev 2012-08-25 10:07:25 följande:
    ja du kan inte ha alla skruvar hemma om man säger så. du vet att han är rent ut sagt elak och inte bryr sig om  kvinnor men ändå bjuder du hem honom. det finns stor risk för att han kommer misshandla dig, plåga och våldta dig. varför utsätta sig för den risken??? du liksom ber om det.
    Men det är ju det hon vill?
  • Lavish
    Anonym skrev 2012-08-25 10:00:37 följande:
    Ja men han har kanske inte planerat att döda eller skada dig permanent men vem vet som kan hända där om det spårar ur????
    Nä precis, han kan ju vara en tvättäkta psykopat som kommer att tappa kontrollen och strypa henne även om det inte var planen eller något han rationellt själv tycker är en bra idé.
  • Lavish
    pussgurkan86 skrev 2012-08-25 10:14:29 följande:
    ja man skulle ju kunna tro det.
    Ja det tycker jag hon är ganska tydlig med att hon vill. Problemet är att leva med det efteråt. (Om hon lever...)
  • Lavish
    Anonym (Skraj) skrev 2012-08-25 16:01:42 följande:
    Ja, får se nu. Jag har inte blivit utsatt för några övergrepp, har inte haft någon överdrivet trasslig barndom, jag är inte självdestruktiv. Jag älskar mig själv, mycket. Jag råkar bara tända på att vara i en utsatt sexuell situation. Stoppord/kodord som vissa av er tagit upp tar bort hela grejen med känslan att man inte har kontroll. Då kan jag lika gärna ha sex som vanligt, det blir mer charader av det med stoppord och dylikt. 

I vilket fall som helst, jag läser det ni skriver och jag tar till mig det. Det hjälper mycket att få ventilera och få andras åsikter och tankar kring detta. Och jag ska meddela en väninna, ge henne hans namn och så, det är inga problem. 
    Som sagt, jag har inga problem att förstå att du vill det här och tänder på det och det betyder inte att du är sjuk.

Enda problemet är att förstå att du väljer att prioritera att ta den här risken. Är inte resten av ditt liv värt mer än så? Mer än ett par dagar av att leva ut dina fantasier? Då kanske du bör se över hur resten av ditt liv ser ut istället...
  • Lavish
    Jellybeanbaby skrev 2012-08-28 12:24:56 följande:
    Stora problemet är att hon inte ens tänker göra något för att skydda sig själv. Inte ett stoppord, inte ett kontrakt, inte ett hot att anmäla... Nej för det förtar stämningen. Ack denna stämning, den ljuva, och hon vet att mannen är uttalad kvinnoplågare. Nej usch det här är så ......

Ja, det är verkligen läskigt hur mycket galningar det finns därute. Att tända på tanken att bli utsatt tycker jag iofs är rätt harmlöst, däremot borde ju en vuxen mamma ha andra prioriteringar än att ta så stora risker. Men jag tycker då att det är mer skrämmande att det finns gott om folk därute som vill utföra sånt på andra, och som INTE är så överdrivet intresserade av sina offers välmående och säkerhet.
Svar på tråden Rädd för min date