Anonym (Skraj) skrev 2012-08-24 21:41:27 följande:
Jodå, jag vill. Jag tog kontakt med honom eftersom jag ville ha lite ordentligt sex, så som jag gillar det. Sedan kanske han och jag inte är helt på samma linje. Men samtidigt känner jag, att innan, med de andra männen jag har haft våldsamt sex med, då har jag känt mig trygg och lugn. Jag visste att de hade backat och slutat om jag verkligen inte ville mer. Det tror jag inte den här kommer göra, och samtidigt som det skrämmer skiten ur mig så tänder det mig också... Låter jag helt sjuk nu?
I mina öron låter det inte sjukt. Jag har faktiskt ganska stor förståelse för lockelsen.
Men det är din prioritering jag har problem med. En vuxen kvinna med barn borde ha mer att vilja leva och behålla sin fysiska och psykiska hälsa för. Jag förstår att du VILL att han ska komma och göra vad det nu är du tror/vill att han ska göra med dig. Men hur kan du tycka att det är VÄRT det pris du kanske kommer få betala för det? Det pris ditt barn i värsta fall får betala...
Själv har jag många drömmar och idéer som är farliga att genomföra, vissa lite, andra väldigt farliga. De flesta har inte med sex att göra men några. Några av mina viktigaste drömmar levde jag ut innan jag skaffade barn, med avsikt. Nu är jag småbarnsmamma och får helt enkelt lägga risktagande av den typen på hyllan tills mitt barn är myndigt iaf. Sen planerar jag och sambon att campa ensamma i Alaska någon månad

.