• Anonym (:-D)

Rädd för min date

slemtorsk i din bralla skrev 2012-08-24 14:31:09 följande:
    fråga nr ett---- han heteter inte Lars va??

Sen.. jag träffade en kille som höll på med BDSM och ganska grova saker. vi träffades enbart som kompisar men hade en liten flirt så där men han och en av mina närmaste vänner (som levde i ett 24/7 härskare-slav förhållande) berättade för mig att de som är seriösa med den här typen av livsstil och sexualitet är jävligt noga med några saker och en sak är tydligen att man inte har sex med vem som helst random.. man ser till att ha träffat personen innan, känna varandra, iaf lite och man är tydlig med gränser och gör upp saker som stopp-ord och sånt i förväg.

Har ni ens talat om sånt?

MIN magkänsla säger mig NEJ NEJ NEJ... oavsett vad man har för syfte med sin dejt... så bjuder man aldrig hem en främmande person hem till sitt hem flera dagar. Jag har internetdejtat ganska flitigt under ett års tid innan jag träffade min man och jag skulle aldrig i mitt liv bjuda hem en dejt ens på fika...ALDRIG utan att ha träffat honom ute först.

Och visst connectade jag med flera män över nätet och senare över telfonen... men väldigt sällan visade det sig- var den kopplingen äkta när man väl träffades IRL...var rädd om dig och vill du leva ut den här läggningen finns det betydligt säkrare vägar att gå.
    Jag träffar "Lars".. kan det vara samma som du tänker på?  
  • Anonym (:-D)
    Anonym skrev 2012-08-25 14:55:22 följande:
    Vad spelar det för roll att ni har gemensamma vänner om det ändå är meningen att ingen ska veta att ni träffas? Snälla säg i alla fall till NÅN att ni ska träffas och gör klart för honom att nån kommer att veta!

Håller helt med! NÅN ska veta vem du ska träffa o när. Du behöver ju inte informrra om detaljer..men namn o datum. Har du ingen bäninna du kan berätta för? Bara säga att du ska ha en internetdejt. Hans initialer är väl inte S F från norge?
Svar på tråden Rädd för min date