• Baginbox
    Jellybeanbaby skrev 2012-08-27 12:30:03 följande:
    Hoppas du läst denna tråd TS...

www.familjeliv.se/Forum-4-119/m66388642-1.htm...
    "Vad fan har jag gjort?"
    Jävlar varför läste jag den tråden då.... Jag mår fysiskt illa av att läsa sånt. Att man aldrig kan lära sig att det man inte vet mår man inte dåligt av. Det värsta är ju att tjejen inte fattar att det var våldäkt och inget annat det handlade om. I detta nu sitter det kräket och gör upp om nya dejter med andra tjejer han ska våldta. Man skäms fan att vara man ibland, att det finns så respektlösa människor.
  • Baginbox
    Anonym (Skraj) skrev 2012-08-27 15:00:54 följande:
    Det är jag övertygad om att det inte är. I så fall måste han ha väldigt bra simultankapacitet. ;)
    Å andra sidan var det en till i den tråden som råkat ut för samma sak av en konstaterat annan gärningsman så det finns flera av dem därute.
  • Baginbox
    Anonym (Skraj) skrev 2012-08-27 15:15:04 följande:
    Ja, absolut. Det är inte så ovanligt som folk verkar tro att män gillar att dominera kvinnor, i mer eller mindre utsträckning. Jag har träffat flertalet. De flesta erkänner det givetvis inte bara sådär, det är ganska tabu. Bara kolla här i tråden, folk kallar sådant sexuellt intresse för sjukt och vidrigt.
    Det har nog inte jättemånga problem med i sig. Det är ju ändå en sak mellan vuxna individer. Sjukt och vidrigt blir det när det inte sker som tänkt. Där någon driver det bortom det överenskomna normala. Jag kan tycka att det inte är helt ok att ena parten lämnas blåslagen, blodig och verkligen skadad efteråt.
  • Baginbox
    Anonym skrev 2012-08-27 15:32:30 följande:
    Hittar inget inlägg, kommer bara till Känsliga rummet.
    Tråden verkar vara bortplockad
  • Baginbox

Här var en annan tråd med en tjej som tyckte det var trevligt med dominans i sexlivet. Som inte heller gjorde klart med spelreglerna för hur det dominanta skulle gå till.

www.familjeliv.se/Forum-4-51/m65642024.html

Hur blir fortsättningen i din tråd här ts? Tycker du ska analysera lite varför du tror att han inte kommer att bry sig om på vilka villkor du tycker att ni ska ha sex.

• Baginbox
    Anonym (Skraj) skrev 2012-08-27 15:54:22 följande:
    Om personen vill det då?
    Om man vill bli misshandlad och slagen blodig så är det ju inte helt vanligt och jag skulle föreslå en vända till psykiatrin i så fall. Det är i vart fall både mindre farligt och gör mindre ont.
  • Baginbox
    SeaDragon skrev 2012-08-28 10:18:47 följande:
    Håller förövrigt med tidigare talare, du får göra vad du vill TS, det är ditt liv, men låt oss slippa "snyft-trådar" om det skulle gå snett.
    Fast det vore ändå bra om hon skrev om det går åt skogen, androm till varnagel...
  • Baginbox
    Jellybeanbaby skrev 2012-08-28 14:28:13 följande:
    Fy helvete jag vill nästan spy. FINNS det människor som håller på med sånt här?
    Googlade det för mig okända ordet, och vad det är är alltså skendränkning. En känd tortyrmetod för att få fångar att tala, som använts sen Spanska Inkvisitionen på 1500-talet.
    Jadå, det finns folk till allt. Blir numera sällan förvånad men reagerar som du på idiotierna.
Svar på tråden Rädd för min date