• Ramborg

Rädd för min date

I trådar där folk varit otrogna mot tex den gravida frun och kanske tom blivit gravida med älskarinnan brukar jag tänka "men herregud. Vilka risker vill man ta för en kväll med hett sex? Tänkte han med det lilla huvudet nu?"

Du, TS, tänker med motsvarigheten till lilla huvudet. Skärp dig och använd det stora huvudet istället. Ska du ägna dig åt sånt sex så gör som SeaDragon här ovanför säger.

42.
  • Ramborg
    Anonym (Skraj) skrev 2012-08-28 23:18:06 följande:
    Mitt barn är för litet för att tänka så. Jag kommer inte ha blåmärken i ansiktet eller behöva sys heller.

Hur vet du det? Du hoppas bara.
    42.
  • Ramborg

Det här är lite som de där flagellanterna som drog omkring och piskade sig själva på medeltiden. De gjorde det för att beveka digerdöden.

Varför gillar du att bli plågad, TS?

42.
  • Ramborg

Undrar vad som kan göra att en människa VILL uppleva negativa känslor. Rädsla, oro, smärta osv. En frisk människa undviker vanligtvis det som är negativt.

Tror man att man förtjänar att dåliga saker ska hända en? Eller att man hindrar Ödet från att drabba tex ens anhöriga om man själv utsätter sig?

För det verkar inte som om TS är intresserad av lite "vanligt" smisk i sängen. Det här verkar vara något annat.

42.
  • Ramborg

Det är en intressant artikel i SvD idag om sex som självskadebeteende. Somliga skär sig, somliga använder sex, men i samma syfte.

42.
Svar på tråden Rädd för min date