• Anonym (oj!)

Rädd för min date

TS, jag tycker att du ska avboka detta och ringa en psykolog istället. Det låter som om du behöver det. Du har ett destruktivt beteende om du är beredd att ta sådana risker! Det är som sagt inget fel med "hårt sex", men seriösa Masters beter sig som sagt inte som denna kille. Då handlar det om ömsesidig njutning! Verkliga sadister kan däremot göra det och leta upp "lätta" offer!

• Anonym (oj!)

Det är en sak att fantisera om det, det är en sak att gilla "hårt sex", men du låter inte helt frisk om du på allvar funderar på att träffa den här mannen. Särskilt om du har barn och särskilt utan att berätta för någon eller vidta några som helst säkerhetsåtgärder!

Märkligt beteende hos en vuxen kvinna. Men visst, det finns folk till allt... 

• Anonym (oj!)

Ärligt talat TS låter du som den där tjejen i den andra tråden (borttagen nu?) som bjöd hem en dominant kille och  nu sitter hemma och snyftar blodig och blåslagen...

Går det inflation i sådana här trådar just nu? Tycker det dyker upp "smisktrådar" och ug-trådar överallt men det har jag egentligen inga problem med i sig, det som får mig att undra om de är äkta eller bara vill provocera, är att de tycks bli grövre och grövre, fler och fler tycks ta riskfyllda eller korkade beslut etc.

Troll? 

Svar på tråden Rädd för min date