• SeaDragon

Rädd för min date

Men herregud TS. Är du på riktigt? Om du ens MISSTÄNKER att han skulle kunna "skendränka" dig eller kväva dig tills du tuppar av, är det väl bara att lägga ner och försöka hitta nån annan? Det måste väl för sjutton finnas män på betydligt närmare avstånd som också gillar "hård sex" men som du kan lära känna lite först och som respekterar dina gränser?

Om någon bad dig gå in till vargarna på Kolmården, skulle du göra det då?

Ursäkta TS, men det är ju inte klokt vad man får läsa här, vilka risker vissa utsätter sig för osv. Inte konstigt att det går åt helvete för vissa. Man får gilla vad man vill sexuellt, det handlar inte om det. Utan om att inte helt koppla bort hjärnan! Även om jag skulle tända rysligt på tanken att hoppa från en hög bro ner i vattnet, betyder inte det att jag GÖR det. Jag kanske överlever, man varför chansa? Nej, istället väljer jag självklart den mer säkra varianten: Bungy Jump. Problem solved!

Är det kickar du söker måste det för sjutton finnas säkrare sätt och tryggare sällskap... 

• SeaDragon
    Anonym (Skraj) skrev 2012-08-24 17:09:35 följande:
    Nej, klart det inte är okej det heller.

Litar och litar. Nej, jag litar inte på honom, men jag tror inte att han kommer gå fullkomligt överstyr. Fast jag kan ju inte veta. Men jag tror inte. Men lite över gränsen kommer han nog gå, det är jag beredd på. 
    Och det är du OK med? Tja då är det väl bara att tuta och köra, och hoppas på det bästa...

Någonstans verkar det ju som om du tycker att det är värt risken. Och visst, risken att han dödar dig eller allvarligt skadar dig är kanske inte så stor, MEN den finns. Att bli måttligt skadad är inte heller så kul om det sker mot ens vilja och inte är en del av njutningen. Är det verkligen värt det? 
  • SeaDragon
    Anonym (Skraj) skrev 2012-08-24 17:44:56 följande:
    Men med stoppord så är det ju inte han som har kontrollen, utan jag. Det blir helt fel.
    Nej det är fortfarande han som har kontrollen, du säger bara till när det blir för mycket och inte njutbart längre.
  • SeaDragon
    Anonym (Skraj) skrev 2012-08-24 17:43:26 följande:
    Han är ingen "Master", han håller inte på med BDSM. Han tycker bara om att plåga kvinnor.
    OK, då låter han rätt störd.
  • SeaDragon
    Anonym (Skraj) skrev 2012-08-24 23:26:50 följande:
    Jag vill inte gå in på djupet, jag vill vara anonym. Men hon blev skadad helt enkelt. Inte permanent dock,

Ja, jag tänder på det. Jag har haft sådant sexliv i många år nu. Men jag har aldrig träffat på någon som skrämmer mig lika mycket. Men det kan ha att göra med att jag inte alls var rädd om mig själv när jag var yngre. Jag vet inte.

Vadå "amatör"? På vadå? Han är ingen "Master", han håller inte på med BDSM. Han tycker om att sätta på och plåga kvinnor, att förnedra dem. Det är allt.

Jag tror som sagt inte att han kommer döda mig, då hade jag inte släppt in honom. Allt annat kan jag axla själv, mitt barn har inget med saken att göra.

Men herregud TS... Som sagt, sök hjälp. Vad ska ditt barn göra om något allvarligt händer dig?

Väx upp och ta lite ansvar. Vissa drifter - särskilt destruktiva sådana - får man vänta med att leva ut tills barnen är myndiga. Varför inte bara ha det som fantasi så länge?
  • SeaDragon

Och jo, ditt barn har väldigt mycket med saken att göra om du löper stor risk att råka illa ut!
    Att du inte själv kan se det, tyder på att du kanske behöver hjälp och stöd? 

• SeaDragon
    Anonym (Skraj) skrev 2012-08-24 23:34:55 följande:
    Så jag ska sitta och fantisera i femton år? Låter lite väl torftigt.
    Eller sök hjälp så att dina fantasier blir mindre farliga och destruktiva?

Du kan fortfarande ägna dig åt "hårt" sex och BDSM. 
  • SeaDragon
    Anonym (Skraj) skrev 2012-08-24 23:39:15 följande:
    Men jag gillar inte BDSM. Jag gillar hårt sex ja, och vara utsatt och det är just det jag kommer få. Sedan att den här killen kanske går över gränsen, ja, det är en risk. Men han kommer inte döda mig.
    Friska människor kan mycket väl tända på TANKEN på det du beskriver, men skulle aldrig ALDRIG träffa denna man i verkligheten! Särskilt inte om de hade barn.

Vad har du varit med om tidigare som fått det att bli så här?

Man får tända på vad man vill. Men att ta stora risker för att leva ut det - det är något helt annat. Skulle du hoppa från en bro bara för att det lockade dig? 
  • SeaDragon

Du skriver att du är rädd för honom men att det samtidigt tänder dig. Poängen är att vuxna människor måste lära sig att stå emot vissa impulser, OM de riskerar att skada dem själva eller andra! Det betyder inte att man måste leva i celibat eller sitta och fantisera resten av livet. Det finns sätt att leva ut det mesta - på ett säkert sätt.

Jag har fantiserat om att både slå och bli slagen. (Ej bara sexuellt). Det betyder inte att jag gör det. 

• SeaDragon
    Anonym (oj!) skrev 2012-08-25 00:09:03 följande:
    Det är en sak att fantisera om det, det är en sak att gilla "hårt sex", men du låter inte helt frisk om du på allvar funderar på att träffa den här mannen. Särskilt om du har barn och särskilt utan att berätta för någon eller vidta några som helst säkerhetsåtgärder!

Märkligt beteende hos en vuxen kvinna. Men visst, det finns folk till allt... 
    Precis!

Jag drömmer om att köra bil i 140 km/h. Det betyder inte att jag skulle göra det, ens ute på en öde Norrlandsväg där ingen annan riskerade att skadas. För om något hände MIG skulle mitt barn bli utan sin ena förälder, eller få en dysfunktionell och skadad förälder! Helt i onödan.
Svar på tråden Rädd för min date