• taquine

Rädd för min date

Anonym (Skraj) skrev 2012-08-25 00:00:56 följande:
    Nej nej, jag kände bara att jag behövde få ventilera. Det känns som en sådan stor grej att hålla hemligt. Jag behöver få bolla lite.
    Bolla ? visst , läst igenom tråden och blir  fanimej både mörkrädd och frustrerad. Det är är värt att sätta sitt liv  på spel, göra ett litet barn mammalöst för du ska träffa en uppenbarlig sadistisk psykpoat? Du behöver hjälp och det omgående. (Hoppas vi slipper läsa om en kvinna sextorterad till döds ) men ... fan jag glömde du vill ju inte mesa här i livet ...
    Bryt inte ensam Bryt ihop
  • taquine

Det som skrämmer mig mest med denna tråd och TS är att hon är ansvarig för ett litet barn. Har hon skrivit  om vem som ska få vårdnaden om det går helt åt helvete med hennes sk date? Även om hon nu inte hamnar i en liksäck så kanske som en grönsak på långvården efter ha haft lite härlig stryp/ skendränkssex.....

• taquine
    Anonym (minus) skrev 2012-08-30 14:16:10 följande:
    Dags att informera modrator om den här tråden?

Varför?
  • taquine
    Anonym skrev 2012-09-06 20:11:48 följande:
    När man, som TS,försätter sig i en potentiellt dödlig situation pga sin sexdrift är det klart att man reagerar. Det handlar inte om att döma och måla fan på väggen som du skriver. Det handlar om att det är vansinnigt korkat att riskera sitt liv för att man är kåt. Och nej vi vet inte om mannen är farlig på riktigt, men utifrån TS skriver så låter det ju som en otroligt vansinnig sak att utsätta sig själv för. Bara för att man är kåt Obestämd
    Precis ! samtidigt tycker jag OK fine bada och kleta i bajs o kiss, bli skendränkt alt. strypt, få smällar , bulor , blåmärken , bli fistad både i 1 an o 2 an m.m m.m men kom fan inte s en till akuten och lipa . Gud ni men denna sjuka  syn på  (inte sex) förnedring  varför har ni skaffat barn till världen. Jag brukar vara den sista som ylar SOC men undra om inte det är läge för TS m.fl att de får ögonen på dessa minst sagt vilsna, sjuka själar.
  • taquine
    Anonym (Skraj) skrev 2012-09-06 20:32:50 följande:
    Jag lever. Han var på tok för snäll.
    Men du är väl handlingskraftig? Egga honom med lite tortyr (mondo, gore , bizarre har kanske lite tips)  
  • taquine
    Anonym skrev 2012-09-06 20:44:17 följande:
    Men vad glad jag blir för din dotters skull att hon fortfarande har sin mamma!
    Ja wow vilken mamma kanske blir årets!! Helgen har ju inte ens börjatKräks
  • taquine
    Mandi74 skrev 2012-09-06 22:16:52 följande:
    På vilket sätt då? 

Men dom flesta utsätter ju sig själva för onödiga faror hela tiden, fast oftast omedvetet. Många går mot röd gubbe, genar över järnvägsspår, kör för fort, hoppar fallskärm osv osv. 

Borde inte Steve Irwin som lekte med dödliga djur heller skaffat barn? Han utsatte sig ju för onödiga risker.. och han är inte ensam. 

Gå mot röd gubbe eller välja en knytnäve upp i analen/ livmodern, korsa ett tågspår eller bli nedskiten med diarre samtidigt som du är bunden, köra för fort eller bli skendränkt på toa samtidigt som någon kissar på dig etc... Ja allt är fanimej relativt, och blanda in Steve Irwing i det hela? Mig veterligen hade han en djurpark + höll på med krokodiler, vilka inte blev hans död utan en simpel stingrocka.Herre gud människa sök hjälp!!!!
Svar på tråden Rädd för min date