Inlägg från: Anonym (galet) |Visa alla inlägg
  • Anonym (galet)

Rädd för min date

TS: Du frågar i trådens början om du är vansinnig. Ja, tycker nog att detta gränsar till vansinne.
    Vad skulle det annars vara? Inte helt friskt i alla fall.

Varför vill man utsätta sig för något som skulle vara i alla fall min mardröm?
    Tycker inte om att vara rädd och speciellt inte om man måste vara rädd för att klara livhanken.

Tänk om du får hjärnskador av syrebrist? Varför tar man sådana risker? Det är för mig obegripligt.

men, vi gör alla våra val i livet och en del går inte att stoppa bara. Det kanske är som ett slags tvångsbeteende
    hos dig?

• Anonym (galet)
    Anonym (Skraj) skrev 2012-09-10 16:08:19 följande:
    Nej, just vi använde inte kondom. Han menade nog inte att jag skulle börja blöda heller, jag tror inte att han gick in för det men rumpan är ju rätt känslig så det är väl lätt hänt att det kan gå sönder och blöda, mer eller mindre.
    Ska du inte testa dig sedan så du inte fått någon sjukdom? Då menar jag hiv, hepatit b el liknande.
    Hade fått ångest av det och inte fått ro, om jag gjort som du. Ångest  bara av att inte veta om jag fått en sjukdom.

Är i och för sig lite hypokondriker också. :) Du är inte så rädd om dig onekligen. Du kanske inte bryr dig?
Svar på tråden Rädd för min date