• Mandi74

Rädd för min date

Ts finns många här som precis som du gillar såna här saker, att känna sig nervös och lite små rädd inför ett möte med en ny är nog en del av känsla och den är tändande den oxå.
    Vet inte riktigt vad det är exakt som gör att du tror att han kommer göra dig illa, hans sätt att prata med dig nu och trigga dig inför mötet eller är det något annat? 

Så länge du känner att han respekterar det du säger så tror jag att han bara triggar dig inför mötet. Inte helt omöjligt att han kommer testa dina gränser, men blir ju svårt för honom att veta vad du tycker om ni inte har något stoppord.
    Stoppord tar inte ifrån känslan av utsatthet på något sätt, tvärtom borde det vara en trygghet för båda att veta att det finns.. han behöver inte riskera att han går för långt och du kan känna dig trygg i att veta att om han går för långt så har ni stoppordet. Du har rätt att ställa krav även om han är den som ska bestämma.

Tycker att du ska ge någon hans namn och telefonnummer, om något skulle gå fel kan det vara bra om fler vet vem han är. Jag har alltid gjort så och det har varit en trygghet i sig det oxå. 

You see 11 condoms, I see 11 minutes of my life I'm not getting back.
  • Mandi74
    Jellybeanbaby skrev 2012-08-30 13:57:09 följande:
    Jag - vill - absolut - inte - veta. Jag vet redan att det kommer bli en "vad-var-det-vi-sa situation - men vad vet jag? Det kanske ingår i spelet, att man ska sitta och grina och tycka synd om sig själv efteråt.

Nej jag säger det igen, för sista gången,
    TS. Tala med psykolog och se vad som fattas dig...
    Haha.. det klassas inte som en sjukdom att gilla hård sex.  

Du borde läsa på lite om bdsm innan du gapar om att folk är sjuka osv. 

• Mandi74
    Anonym (Skraj) skrev 2012-08-30 14:36:48 följande:
    Absolut, jag har redan sett till att en väninna vet vad han heter och dylikt. Jag har också upplyst honom om att jag kommer anmäla honom om han går på tok för långt. Jag vet inte alls om han bara jävlas med mig, retas och skräms eller om han är seriös. Ibland tror jag mig veta, ibland känner jag mig allt annat än säker.
    Tror att det är den känslan han vill att du ska känna, att du inte ska veta vart du har honom.. en del av spelet det oxå och en del av tjusningen, att inte veta vart man har honom eller vad han ska göra. 

Bra det, lika bra att vidta alla säkerhetsåtgärder man kan när det är någon man inte träffat innan.
  • Mandi74
    Baginbox skrev 2012-09-05 10:28:58 följande:
    Jag tycker du i första hand behöver psykologisk hjälp ts. Det är inte friskt att vilja utsätta sig själv för det och antagligen ligger något bakåt i ditt liv obearbetat som gör att du väljer att straffa dig själv på detta viset. En hel människa har inte det begäret.
    Tycker du ska tänka ett steg längre.
    Varför måste det finnas en bakomliggande orsak för att man gillar riktigt hårt sex? 
    Fördomar kallas det.. 
    Baginbox skrev 2012-09-05 10:38:32 följande:
    Möjligt men Max Hardcore sysslar inte med det som vanligt folk kallar BDSM.
    Vanligt folk? Vet dom ens vad bdsm är?  

Sen vet jag inte varför man inte kan gå utanför det vanligt folk kallar bdsm? 

By blood and by me I fall when you leave By blood and by me I follow your lead
  • Mandi74
    Baginbox skrev 2012-09-06 11:33:33 följande:
    Kan förstå hur du tänker, men har du förstått vad ts pratar om? Är du klar över att det inte handlar om handbojor med rosa ludd? Nu verkar det på ts som hon inte ens nöjer sig med behandling á la Max Hardcore så jag är inte säker på om det är du eller jag som ska tänka ett steg längre.
    Haha.. handbojor med rosa ludd är för "vanliga" människor.  

Hon skrev ju att hon inte ville bli behandlad så, missade du det? Bara för att man sett filmerna och kanske tom tänder på dom så innebär det inte att man vill göra så själv. 

Jag kan ibland själv känna att Max är lite mesig..  
    Anonym skrev 2012-09-06 12:12:42 följande:
    Men nu handlar det ju inte om bdsm för denne man...
    Hård sex då.. same shit, different name. 

• Mandi74
    Baginbox skrev 2012-09-06 15:10:54 följande:
    Ok. Max är mesig. Menar du allvar nu? Vill du ha en resa bortom Max?
    Det beror ju på hur man ser det, finns ju saker som inte max gör som finns inom bdsm som många säkert skulle se som "värre" än det max gör. Allt ligger ju i ens egen uppfattning om saker och ting. 
    Anonym (suck) skrev 2012-09-06 15:20:27 följande:
    Kanske  resor som beskrivs i Mons Kallentofts bok Den femte årstiden där var det saltsyra, avklippta bröstvårtor, kättingar i taket och spikdildosar som gällde... Kanske harcore nog eller?
    Om det nu är så att bägge samtycker till det så varför inte.. kättingar är ju trevligt.  
    Har dock aldrig hört talas om nån som tänder avklippta bröstvårtor. 

• Mandi74
    Baginbox skrev 2012-09-06 16:28:46 följande:
    Jo men "vaniljbdsm" är inte det vi pratar om här. På vilket sätt vill du bli mer förnedrad än vad Max gör? Bara så vi har en referenspunkt.  Räcker det med att jag spottar på dig medan jag talar om för dig vilken slampa du är medan du suger mig och tar den i halsen tills du kräks? Men fan ta dig om du har för mycket magsyra, då blir det jobbigt för dig. Eller måste jag döda dig samtidigt för att du ska fatta?
    Nja, dö vill jag helst inte göra lite överdrivet. 

Det räcker att säga att bara för att man tänder på det som är utanför normen så är man varken sjuk eller har dödslängtan. Det behöver inte heller finna några underliggande faktorer, utan man gillar bara annat än vad andra gör.  För min del får folk göra vad dom vill med varandra så länge bägge är med på det och förstår vad det är dom gör. 

Att sitta och döma ts så som många gör och måla fan på vägen är bara trångsynt. 

• Mandi74
    Baginbox skrev 2012-09-06 18:17:15 följande:
    Jo så kan det ju vara. Men "utanför normen" känns inte tillräckligt här.  Jag är inte trångsynt nånstans. Det jag läst här får mig att känna både avsmak och empati. Hur långt utanför "normen" är du med på banan?
    Vad är tillräckligt här då och varför är det mer än utanför normen? 

Vad du känner för det ts skriver beror på väl dina egna preferenser, jag känner något helt annat än det du skriver.

Jag kan känna extrem avsmak när folk börjar blanda in fekalier i sina sexlekar men inte säger jag åt dom att dom är sjuka och behöver psykhjälp för det, utan dom får väl göra vad dom vill.

• Mandi74
    Baginbox skrev 2012-09-06 19:47:18 följande:
    Så bra. Nu vet vi att du uppskattar vanilj men inte mer. Gulligt.
    Haha.. du tror så mycket du, men du vet inget.  
    Anonym skrev 2012-09-06 20:11:48 följande:
    När man, som TS,försätter sig i en potentiellt dödlig situation pga sin sexdrift är det klart att man reagerar. Det handlar inte om att döma och måla fan på väggen som du skriver. Det handlar om att det är vansinnigt korkat att riskera sitt liv för att man är kåt. Och nej vi vet inte om mannen är farlig på riktigt, men utifrån TS skriver så låter det ju som en otroligt vansinnig sak att utsätta sig själv för. Bara för att man är kåt Obestämd
    Du sätter dig i en potentiellt dödlig situation bara genom att leva, taket kan rasa in, du kan bli påkörd på väg till ica, du kan få kramp när du simmar osv osv. 

Kan inte förstå hur ens mamma roll skulle påverkar av vilken sorts sex man gillar, men ni kan säkert förklara det? 
    ruccoless skrev 2012-09-06 20:32:16 följande:
    Precis ! samtidigt tycker jag OK fine bada och kleta i bajs o kiss, bli skendränkt alt. strypt, få smällar , bulor , blåmärken , bli fistad både i 1 an o 2 an m.m m.m men kom fan inte s en till akuten och lipa . Gud ni men denna sjuka  syn på  (inte sex) förnedring  varför har ni skaffat barn till världen. Jag brukar vara den sista som ylar SOC men undra om inte det är läge för TS m.fl att de får ögonen på dessa minst sagt vilsna, sjuka själar.
    Varför kan  man inte skaffa barn om man gillar att göra udda saker i sängen, tror du verkligen att det påverkar ens förmågor som förälder? 

• Mandi74
    Deborah ll skrev 2012-09-06 22:02:52 följande:
    Svaret på den undetsrukna frågan är: ja.
    På vilket sätt då? 
    Anonym skrev 2012-09-06 22:06:23 följande:
    Det är en enorm skillnad att medvetet utsätta sig själv för en situation som den TS beskriver, det måste du väl ändå se? Jag bryr mig inte ett dugg om vilken sorts sex man gillar, det är inte det som är problemet. 

Men dom flesta utsätter ju sig själva för onödiga faror hela tiden, fast oftast omedvetet. Många går mot röd gubbe, genar över järnvägsspår, kör för fort, hoppar fallskärm osv osv. 

Borde inte Steve Irwin som lekte med dödliga djur heller skaffat barn? Han utsatte sig ju för onödiga risker.. och han är inte ensam. 

• Mandi74
    ruccoless skrev 2012-09-06 23:54:13 följande:
    Gå mot röd gubbe eller välja en knytnäve upp i analen/ livmodern, korsa ett tågspår eller bli nedskiten med diarre samtidigt som du är bunden, köra för fort eller bli skendränkt på toa samtidigt som någon kissar på dig etc... Ja allt är fanimej relativt, och blanda in Steve Irwing i det hela? Mig veterligen hade han en djurpark + höll på med krokodiler, vilka inte blev hans död utan en simpel stingrocka.Herre gud människa sök hjälp!!!!
    Vad ska jag söka hjälp för tycker du?  

Hur är det förrenat med livsfara att bli fistad? Är det din motivering till varför folk som håller på med bdsm inte bör skaffa barn. 

Steve Erwing är ett utmärkt exempel på folk som utsätter sig för onödiga risker precis som ni säger att bla ts gör.
    Anonym (Skraj) skrev 2012-09-09 15:45:32 följande:
    Han är kvar. Det har varit en intressant helg onekligen.
    Hur har det gått, är du nöjd? Tungan ute

• Mandi74
    Jellybeanbaby skrev 2012-09-10 15:32:01 följande:
    Alla som vet minsta något om psykologi vet att det är dumt att introducera barn till sällskap som inte kommer stanna kvar i deras liv.
    Inte för att vara sån men din kunskap om psykologi verkar väldigt begränsad, dom flesta av dina dumma uttalanden tyder på det. 

Du kan ju inte ens ange varför eller på vilket sätt, vilket borde vara en självklarhet när man kommer med ett sånt påstående. 

Svar på tråden Rädd för min date