Rädd för min date
Ts finns många här som precis som du gillar såna här saker, att känna sig nervös och lite små rädd inför ett möte med en ny är nog en del av känsla och den är tändande den oxå.
Vet inte riktigt vad det är exakt som gör att du tror att han kommer göra dig illa, hans sätt att prata med dig nu och trigga dig inför mötet eller är det något annat?
Så länge du känner att han respekterar det du säger så tror jag att han bara triggar dig inför mötet. Inte helt omöjligt att han kommer testa dina gränser, men blir ju svårt för honom att veta vad du tycker om ni inte har något stoppord.
Stoppord tar inte ifrån känslan av utsatthet på något sätt, tvärtom borde det vara en trygghet för båda att veta att det finns.. han behöver inte riskera att han går för långt och du kan känna dig trygg i att veta att om han går för långt så har ni stoppordet. Du har rätt att ställa krav även om han är den som ska bestämma.
Tycker att du ska ge någon hans namn och telefonnummer, om något skulle gå fel kan det vara bra om fler vet vem han är. Jag har alltid gjort så och det har varit en trygghet i sig det oxå.