• Jellybeanbaby

Rädd för min date

Silversäl skrev 2012-08-28 00:51:10 följande:
    Fast hur sjukt är inte det där från o börja med. Göra något med någon som man vet att man kanske behöver polisanmäla.
    Att man inte kan ser det direkt själv borde ju ge en själv en tankeställare att man kanske tänka över saker o ting.. som exempelvis sig själv..

Ja jag börjar tröttna rejält på TS nu...
  • Jellybeanbaby
    Silversäl skrev 2012-08-28 00:55:38 följande:
    Börjar verkligen tro att denna tråden inte är sann och känner mig lite smått grinig över alla som tycker att det är så himla kul att hitta på trådar.
    Antingen det eller så behöver denna trådstartare väldigt mkt hjälp..
    Det är därför jag gjorde tråden jag länkar till i min signatur. Så trött på anonyma så det finns inte!! Dessa fega stackare...
  • Jellybeanbaby
    Anonym (Skraj) skrev 2012-08-28 00:56:39 följande:
    Jag tänder inte på det. Jag har sagt åt honom att jag inte vill det.

Jag är inte lika nojjig längre. Jag känner att vi förstår varandra och jag skulle vilja påstå att vi är vänner. Jag tänker låta honom komma hit.

Kan du lova mig en sak (Skraj)??

Kan du lova mig att du INTE kommer in hit och gör en "gråt snyft det är så synd om mig"-tråd efter ert lilla möte?

Tack. Appreciate it.
  • Jellybeanbaby

Stora problemet är att hon inte ens tänker göra något för att skydda sig själv. Inte ett stoppord, inte ett kontrakt, inte ett hot att anmäla... Nej för det förtar stämningen. Ack denna stämning, den ljuva, och hon vet att mannen är uttalad kvinnoplågare. Nej usch det här är så ......

• Jellybeanbaby
    MickeN1973 skrev 2012-08-28 01:44:53 följande:
    När är det för hårt (för mycket) tycker du?
    Waterboarding är det för mycket?  

Fy helvete jag vill nästan spy. FINNS det människor som håller på med sånt här?
    Googlade det för mig okända ordet, och vad det är är alltså skendränkning. En känd tortyrmetod för att få fångar att tala, som använts sen Spanska Inkvisitionen på 1500-talet.

Att nån kan få ut något sexuelt av det är för mig en gåta - såhär säger nämligen Wikipedia (och källhänvisningslänkar finns det gott om men jag länkar dem inte här, varje siffra i texten nedan visar att det finns en länk iaf.)

"Waterboarding is a form of torture in which water is poured over the face of an immobilized captive, thus causing the individual to experience the sensation of drowning. Waterboarding can cause extreme pain, dry drowning, damage to lungs, brain damage from oxygen deprivation, other physical injuries including broken bones due to struggling against restraints, lasting psychological damage and death.[1]

Adverse physical consequences can manifest themselves months after the event, while psychological effects can last for years.[2] The term water board torture appears in press reports as early as 1976.[3] Although a variety of specific techniques are used in waterboarding, the captive's face is usually covered with cloth or some other thin material, and the subject is immobilized on his/her back. Water is then poured onto the face over the breathing passages, causing an almost immediate gag reflex and creating the sensation that the captive is drowning.[4]"
  • Jellybeanbaby
    Baginbox skrev 2012-08-28 14:30:11 följande:
    Jadå, det finns folk till allt. Blir numera sällan förvånad men reagerar som du på idiotierna.
    Bra. Att du reagerar menar jag. Man blir fan mörkrädd.

Det kanske inte hör till tråden, men jag har en gammal studiekamrat som föddes med en mild CP-skada. Orsakad av syrebrist inne i mammans mage. Tänk om hon visste detta. Hon hade nog blivit oerhört ledsen att folk frivilligt utsätter sig för sånt, som hon önskar att hon slapp födas med.
  • Jellybeanbaby
    Anonym (Skraj) skrev 2012-08-28 21:20:53 följande:
    Nä. Varför skulle jag anmäla? Jag har ingen chans att vinna iaf.
    BRa! Men då bestämmer vi det. Du anmäler inte killen - win för samhället, och du får vad ... vad det nu är du vill ha ut av det.
    Du startar inte en snyfftråd om efterspelet på FL  - win för oss som dels slipper tjatet, och på sikt kan glömma att sånt här skit existerar och gå och sova djupt igen.
  • Jellybeanbaby
    Anonym (Skraj) skrev 2012-08-29 20:30:52 följande:
    Tjaa, kanske. Det finns ju vissa som har velat ge sin åsikt ändå och då är det väl okej. Andra har bett mig uppdatera efteråt så, ja... :)
    VILKA har bett dig uppdatera efteråt?
  • Jellybeanbaby
    lillajag82 skrev 2012-08-30 11:31:15 följande:
    Ok...hur mår hon i dagens läge och vad säger hon om att du träffar honom? 
    Har inte läst hela tråden så jag kanske har missat ett svar på det... 
    Sysslar hon med BDSM ?  
    TS förklarade att "det var inte snällt det han gjorde mot henne" så jag antar att hon var på sjukhus ett tag eller nåt sånt?
    Jistanes säger jag bara.
Svar på tråden Rädd för min date