• Baginbox

Rädd för min date

Lite läskigt egentligen hur långt somliga är beredda att gå för sina speciella drifter. Det passerar ju liksom det basala, fortplantningen.

• Baginbox
    Anonym (Skraj) skrev 2012-08-28 21:57:24 följande:
    Nästa. Varför är den sorglig?
    För att det känns märkligt att sitta här och läsa om någon som utan vett och sans kastar sig in i en mycket osäker situation för att tillfredsställa nån sorts begär som egentligen inte går att beskriva. Framför allt en potentiellt ganska farlig situation. När man läst de andra trådarna om dominanssex som inte följt de spelregler man normalt brukar hålla sig till och därför gått brutalt överstyr så blir man ledsen när man läser eftermälet i historiena. Åtminstone gör det ont i mig att tänka sig in i den skräck och vanmakt man som kvinna måste känna i situationen. Det handlar ju om rena våldtäkter där kvinnan bjuder in till våldtäkt utan att ha en susning om följderna och de eventuella spår det sätter i en för all framtid.

Nånstans i detta finns också barn. Hur hanterar man situationen med ett barn som undrar varför mamma har blåmärken i ansiktet och kanske sydd både här och där?  Jo,ser du, mamma tycker om när farbröder är elaka mot mamma och slår mamma och gör dumma saker med mamma. Jag anser inte att det är en särdeles bra förebild för barn. Därför tycker åtminstone jag att det är sorgligt.
  • Baginbox
    Anonym (Skraj) skrev 2012-08-28 23:18:06 följande:
    Mitt barn är för litet för att tänka så. Jag kommer inte ha blåmärken i ansiktet eller behöva sys heller.
    Så bra då...
  • Baginbox
    Anonym (Skraj) skrev 2012-08-24 13:53:14 följande:
    Jodå, jag har gjort sådant här förut. Jag har aldrig varit rädd för någon av männen jag har träffat förut. Jag har känt mig trygg med dem. Det var iofs några år sedan nu, jag är äldre móch mer rädd om mig nu än vad jag var då som tonåring. Den här mannen... Han skrämmer mig, men det gör det så mycket mer intressant. Jag vet att det låter sjukt. Men jag känner mig mer levande än på många år.

Vandrarhem skulle inte gå, han skulle inte ha råd med det och skulle inte komma då heller. Men som sagt, helt främling är han inte, han är vän med flera av mina vänner.

Det känns som att hur jag än gör så kommer jag ångra mig efteråt. 
    Verkar vara ett riktigt kap som inte skulle ha råd med vandrarhem...

Nä men kör på för allt i världen. Du skiter ju ändå i allt som skrivs så vi får väl bara hoppas att ditt barn har en mamma kvar och att barnet känner igen dig efteråt.
  • Baginbox
    Jellybeanbaby skrev 2012-08-30 13:11:05 följande:
    Baginbox, okej då är du den enda då. Stolt?    Skojar bara.
    Men jag tror inte du heller är intresserad av ett böltråds-efterspel? Du vill väl bara höra att (Skraj) fortfarande är i ett stycke efter alltsammans, eller hur?
    Typ, och om hon inte har för många ben i kroppen brutna att hon kan berätta att det var ett dumt beslut. Androm till varnagel.
  • Baginbox
    Anonym (Skraj) skrev 2012-09-04 23:11:02 följande:
    Såhär skrev han igårkväll. Sådant här jag menar, men vet inte om han försöker skrämmas eller om han är allvarlig.

"men om det uppstår en sån situation
    undrar om mitt hjärta kommer ömma
    eller om jag kommer vara galen
    det jag är mest rädd för är att du kommer få göra ngt äckligt
    eller inte få luft och kunna andas"
    Ta en titt på Max Hardcores filmer så kan du kanske få en liten försmak.
  • Baginbox
    Anonym (Skraj) skrev 2012-09-05 09:13:23 följande:
    Redan sett.

Ok, det är på den nivån du VILL bli behandlad? Där försvann min respekt. VILL man utsätta sig för det så har åtm inte jag några sympatier kvar. Vi får bara hoppas att du inte kvävs till döds av dina egna spyor så att ditt barn har en mamma nästa vecka också.
  • Baginbox

Jag tycker du i första hand behöver psykologisk hjälp ts. Det är inte friskt att vilja utsätta sig själv för det och antagligen ligger något bakåt i ditt liv obearbetat som gör att du väljer att straffa dig själv på detta viset. En hel människa har inte det begäret.

• Baginbox
    YummyMami skrev 2012-09-05 10:33:11 följande:

Bdsm avskrevs som sjukdom för några år sen.
    Möjligt men Max Hardcore sysslar inte med det som vanligt folk kallar BDSM.
  • Baginbox
    Anonym (Skraj) skrev 2012-09-06 00:46:06 följande:
    Nej, det tror jag inte.
    Så vad startade du tråden för då?
  • Baginbox
    Anonym (Skraj) skrev 2012-09-05 13:12:04 följande:
     "Your pride must go through shame in order to obtain glory".

Missade detta innan. Skitprat. Pseudointellektuellt skitprat. Finns ingen rimlig anledning att förnedra sig för att vara stolt över sig själv. Gå inte på det skitsnacket.

"Pride is obtained by defining and persuing ones desired long term goals."

Idiot är man som ens bryr sig om sånt här men en försöker så gôtt en kan.
  • Baginbox
    Anonym (Skraj) skrev 2012-09-06 00:59:54 följande:
    Ingen aning egentligen... :S
    Vad är din drivkraft idetta? Vad hoppas du att uppnå?
  • Baginbox
    Mandi74 skrev 2012-09-06 02:07:01 följande:
    Tycker du ska tänka ett steg längre.
    Varför måste det finnas en bakomliggande orsak för att man gillar riktigt hårt sex? 
    Fördomar kallas det.. 

Vanligt folk? Vet dom ens vad bdsm är?  

Sen vet jag inte varför man inte kan gå utanför det vanligt folk kallar bdsm? 

Kan förstå hur du tänker, men har du förstått vad ts pratar om? Är du klar över att det inte handlar om handbojor med rosa ludd? Nu verkar det på ts som hon inte ens nöjer sig med behandling á la Max Hardcore så jag är inte säker på om det är du eller jag som ska tänka ett steg längre.
  • Baginbox
    Mandi74 skrev 2012-09-06 14:15:57 följande:
    Haha.. handbojor med rosa ludd är för "vanliga" människor.  

Hon skrev ju att hon inte ville bli behandlad så, missade du det? Bara för att man sett filmerna och kanske tom tänder på dom så innebär det inte att man vill göra så själv. 

Jag kan ibland själv känna att Max är lite mesig..  

Hård sex då.. same shit, different name. 

Ok. Max är mesig. Menar du allvar nu? Vill du ha en resa bortom Max?
  • Baginbox
    Anonym (suck) skrev 2012-09-06 15:20:27 följande:
    Kanske  resor som beskrivs i Mons Kallentofts bok Den femte årstiden där var det saltsyra, avklippta bröstvårtor, kättingar i taket och spikdildosar som gällde... Kanske harcore nog eller?
    Ja, min önskan är att samtidigt som draggen kväver henne, bita av bröstvårtorna och lyssna på Edvard Perssons "Jag har bott vid en landsväg".  Tyvärr för hennes del så dör hon i slutet. Edvards visa kan spelas igen. Kan ett sådant  scenario intressera fröken? Jag kan om du vill dra ut innan du dör.
  • Baginbox
    Mandi74 skrev 2012-09-06 16:03:34 följande:
    Det beror ju på hur man ser det, finns ju saker som inte max gör som finns inom bdsm som många säkert skulle se som "värre" än det max gör. Allt ligger ju i ens egen uppfattning om saker och ting.

Jo men "vaniljbdsm" är inte det vi pratar om här. På vilket sätt vill du bli mer förnedrad än vad Max gör? Bara så vi har en referenspunkt.  Räcker det med att jag spottar på dig medan jag talar om för dig vilken slampa du är medan du suger mig och tar den i halsen tills du kräks? Men fan ta dig om du har för mycket magsyra, då blir det jobbigt för dig. Eller måste jag döda dig samtidigt för att du ska fatta?
  • Baginbox
    Mandi74 skrev 2012-09-06 18:08:41 följande:
    Nja, dö vill jag helst inte göra lite överdrivet. 

Det räcker att säga att bara för att man tänder på det som är utanför normen så är man varken sjuk eller har dödslängtan. Det behöver inte heller finna några underliggande faktorer, utan man gillar bara annat än vad andra gör.  För min del får folk göra vad dom vill med varandra så länge bägge är med på det och förstår vad det är dom gör. 

Att sitta och döma ts så som många gör och måla fan på vägen är bara trångsynt. 
    Jo så kan det ju vara. Men "utanför normen" känns inte tillräckligt här.  Jag är inte trångsynt nånstans. Det jag läst här får mig att känna både avsmak och empati. Hur långt utanför "normen" är du med på banan?
  • Baginbox
    Mandi74 skrev 2012-09-06 18:35:30 följande:
    Vad är tillräckligt här då och varför är det mer än utanför normen? 

Vad du känner för det ts skriver beror på väl dina egna preferenser, jag känner något helt annat än det du skriver.

Jag kan känna extrem avsmak när folk börjar blanda in fekalier i sina sexlekar men inte säger jag åt dom att dom är sjuka och behöver psykhjälp för det, utan dom får väl göra vad dom vill.
    Så bra. Nu vet vi att du uppskattar vanilj men inte mer. Gulligt.
  • Baginbox
    Jellybeanbaby skrev 2012-09-06 19:26:31 följande:
    Jag vill ha en morot i snippan samtidigt som jag blir piskad med en selleristjälk samtidigt som min partner talar om hur sexig Göran Persson brukade vara med ett äpple i mun och BBQ-och-honungsgriljering...
    eller är det bara mina drömmar som säger mig att jag borde bli vegan?
    Jo det kan du inbilla dig. Gulligt. Du skulle inte känna igen dig i spegeln i morgon.
Svar på tråden Rädd för min date