• Anonym

Rädd för min date

Anonym (Skraj) skrev 2012-08-25 17:31:31 följande:
    Jaa, jag börjar tveka lite. Kanske har ni rätt.

{#emotions_dlg.flower}
  • Anonym
    Anonym (Skraj) skrev 2012-08-25 17:31:31 följande:
    Jaa, jag börjar tveka lite. Kanske har ni rätt.

Ts, oj, nu växte du i mina ögon.

Bra, du börjar reflektera, över det här.
    Starkt.  

{#emotions_dlg.flower}  
  • Anonym

Men vill du det? Lämnas blåslagen, blodig och verkigen skadad?

• Anonym
    Anonym (Skraj) skrev 2012-08-27 23:28:41 följande:

Visst kan man se det som självdestruktivt att ta denna risk. Men det är ju en risk att ta med hem en man från krogen en lördag också. Han kan också vara en sexmördare.

Världens sämsta argument. Den risk du tar är mkt större än när någon tar hem en man från krogen, det inser du va?
  • Anonym
    Silversäl skrev 2012-08-27 23:57:38 följande:
    Inte nödvändigtvis faktiskt..
    en man man tar en från krogen som man inte känner kan ju vara precis hur som helst? hur ska man veta?
    Förvisso har den kille som TS pratar om uppvisat tydliga tecken på att han inte är helt safe.. men en människa man träffar på krogen behöver inte vara mer safe bara för att han verkar trevlig. man tar en risk där med, även om det i TS fall är mer uppenbart att hon tar en risk.
    Så du menar alltså att det är lika stor risk att random man från krogen gör en illa som att ts' "flirt" gör det, som man dessutom VET har skadat kvinnor tidigare? Det är inte min erfarenhet av män, men ok. Nej, man vet givetvis inte när man tar någon från krogen, men risken är STÖRRE för ts. Det var allt jag sa.
  • Anonym
    Baginbox skrev 2012-08-28 10:41:05 följande:
    Fast det vore ändå bra om hon skrev om det går åt skogen, androm till varnagel...
    Ts går ju med öppna ögon in i något som hon kanske inte reder ut, det kommer förmodligen andra också att göra även om de läser om att ts blivit påsatt med ett järnrör i analen under tiden hon fått sitt huvud doppat i toastolen. Det verkar ju hos en del finnas en självdestruktivitet som de inte önskar göra något åt, inget annat än att fortsätta låta den härja. 

Ts: ingår det i njutningen att vara rädd före och ledsen och ångerfull efteråt?  
  • Anonym
    Silversäl skrev 2012-08-28 10:52:22 följande:
    ehmm.. sa jag att det är lika stor risk?
    Jag skrev att även det är en risk. Hur stor den är, är svårt att veta. Men att det här är uppenbart att TS tar en risk.
    Ja, du skrev att det var en lika stor risk. Det jag skrev till ts var nämligen att det är en mycket mindre risk att ta hem en random man från krogen, och det var det du opponerade dig emot.
  • Anonym
    Silversäl skrev 2012-08-28 13:32:30 följande:
    "Inte nödvändigtvis faktiskt..
    en man man tar hem från krogen som man inte känner kan ju vara precis hur som helst? hur ska man veta?
    Förvisso har den kille som TS pratar om uppvisat tydliga tecken på att han inte är helt safe.. men en människa man träffar på krogen behöver inte vara mer safe bara för att han verkar trevlig. man tar en risk där med, även om det i TS fall är mer uppenbart att hon tar en risk."

Var där skrev jag att det är lika stor risk? :P
    Jag skrev INTE NÖDVÄNDIGTVIS, som i; det behöver inte alltid vara fallet. MEN att det i just TS fall är mer uppenbart att hon tar en risk än vad det behöver vara om man tar hem någon okänd från krogen.
    Ingenstans säger jag att risken är lika stor eller ens större.
    Om du uttalar dig om det allmänna fallet när en kvinna tar hem en man från krogen är risken mindre. För vissa specifika män är risken givetvis lika stor, eller kanske t o m större, men du verkar ju uttala dig om "ta hem en man" i allmänhet...
  • Anonym
    Anonym (Skraj) skrev 2012-08-28 23:18:06 följande:
    Mitt barn är för litet för att tänka så. Jag kommer inte ha blåmärken i ansiktet eller behöva sys heller.
    men du, hur vet du det, när du inte litar på mannen och inte vet vad han tänker göra?
Svar på tråden Rädd för min date