Inlägg från: Anonym (Skraj) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Skraj)

Rädd för min date

Ja, får se nu. Jag har inte blivit utsatt för några övergrepp, har inte haft någon överdrivet trasslig barndom, jag är inte självdestruktiv. Jag älskar mig själv, mycket. Jag råkar bara tända på att vara i en utsatt sexuell situation. Stoppord/kodord som vissa av er tagit upp tar bort hela grejen med känslan att man inte har kontroll. Då kan jag lika gärna ha sex som vanligt, det blir mer charader av det med stoppord och dylikt. 

I vilket fall som helst, jag läser det ni skriver och jag tar till mig det. Det hjälper mycket att få ventilera och få andras åsikter och tankar kring detta. Och jag ska meddela en väninna, ge henne hans namn och så, det är inga problem. 

• Anonym (Skraj)

Jaa, jag börjar tveka lite. Kanske har ni rätt.

• Anonym (Skraj)

Ja, jag har läst den andra tråden. Fast det är ju inte helt samma sak som här, tycker jag. Jag har gjort sådana här saker förut.

Jag velar lite fram och tillbaka. Vi pratar varje dag. En del av mig vill, en annan är rädd. 

• Anonym (Skraj)
    Baginbox skrev 2012-08-27 14:52:43 följande:
    Det är väl inte helt uteslutet att det faktiskt kan röra sig om samme man?
    Det är jag övertygad om att det inte är. I så fall måste han ha väldigt bra simultankapacitet. ;)
  • Anonym (Skraj)
    Baginbox skrev 2012-08-27 15:07:33 följande:
    Å andra sidan var det en till i den tråden som råkat ut för samma sak av en konstaterat annan gärningsman så det finns flera av dem därute.
    Ja, absolut. Det är inte så ovanligt som folk verkar tro att män gillar att dominera kvinnor, i mer eller mindre utsträckning. Jag har träffat flertalet. De flesta erkänner det givetvis inte bara sådär, det är ganska tabu. Bara kolla här i tråden, folk kallar sådant sexuellt intresse för sjukt och vidrigt.
  • Anonym (Skraj)
    MickeN1973 skrev 2012-08-27 15:18:56 följande:
    Det du/han sysslar med är en del av bdsm vare sig ni vill eller inte.

Kalla det för vad du vill, det är ju ändå rätt irrelevant.
    Baginbox skrev 2012-08-27 15:25:35 följande:
    Det har nog inte jättemånga problem med i sig. Det är ju ändå en sak mellan vuxna individer. Sjukt och vidrigt blir det när det inte sker som tänkt. Där någon driver det bortom det överenskomna normala. Jag kan tycka att det inte är helt ok att ena parten lämnas blåslagen, blodig och verkligen skadad efteråt.
    Om personen vill det då?
    MickeN1973 skrev 2012-08-27 15:29:17 följande:
    TS varför startar du denna tråden här? 

Är det för att provocera pretto kärringarna eller?

Det rätta forumet vore darkside,  där folk som dig och din date finns. 
    Aldrig ens surfat in på Darkside, om jag ska vara ärlig. Jag startade tråden här för att jag ville lufta min oro med helt normala människor.

• Anonym (Skraj)
    MickeN1973 skrev 2012-08-27 16:21:48 följande:

menar du att folket på darkside inte är normala?
    Jag har ingen uppfattning om dem alls, har aldrig varit inne på sidan. Nu hänger jag på FL, och jag valde att starta tråden här. Det finns ju uppenbarligen fler här i tråden som gillar sådana här grejer eller på ett ungefär, så helt fel kan det ju inte vara att starta tråden på detta forum.
  • Anonym (Skraj)
    Anonym (oj!) skrev 2012-08-27 16:53:12 följande:
    Ärligt talat TS låter du som den där tjejen i den andra tråden (borttagen nu?) som bjöd hem en dominant kille och  nu sitter hemma och snyftar blodig och blåslagen...

Går det inflation i sådana här trådar just nu? Tycker det dyker upp "smisktrådar" och ug-trådar överallt men det har jag egentligen inga problem med i sig, det som får mig att undra om de är äkta eller bara vill provocera, är att de tycks bli grövre och grövre, fler och fler tycks ta riskfyllda eller korkade beslut etc.

Troll? 
    Jag hade nog också trott att detta var en trolltråd om jag inte hade startat den själv. Men nej, det är helt sant. Jag vet bara inte riktigt hur jag ska bevisa det.
  • Anonym (Skraj)
    Anonym skrev 2012-08-27 16:19:54 följande:
    Men vill du det? Lämnas blåslagen, blodig och verkigen skadad?
    Nej, absolut inte. Det har jag upplyst honom om, och jag är tämligen övertygad om att han kommer respektera det.
    Miss Skywalker skrev 2012-08-27 23:04:21 följande:
    Men du. Du skriver ju här för att du innerst inne fattar att det här kanske inte var så smart. Du vet ju redan vad du bör göra..
    Nä, visst är det en risk. Det är det ju absolut.
    Silversäl skrev 2012-08-27 23:19:53 följande:
    Jag har enbart läst TS och hennes inlägg.

Det låter mest som att det enda du gör är att försvarar honom och att du ska träffa honom. Du verkar vara ganska bestämd på att det är det du vill göra även om du inte helt vill erkänna det varken här eller för dig själv?
    Sen varför man väljer att träffa någon på detta vis om man inte helt litar på kan jag inte helt förstå.
    Jag gillar också att bli dominerad, dock inom mina egna gränser. jag skulle aldrig acceptera att någon steg över dem. Du verkar inte vara helt säker på var dina gränser går.

Du skrev i något inlägg att du inte är självdestruktiv, men att göra något som man är medveten om kan göra en illa ÄR självdestruktivt. Sen hur du väljer att definiera självdestruktivitet är en annan sak.
    Att du inte väljer att ha en dominerande sexpartner som du litar på ist, är självdestruktivt.
    Sen kan du säga vad du vill om den saken.

Varför du sätter dig själv i en situation som denna som du uppenbart tycker är mer eller mindre jobbig kan jag inte svara på, men någon anledning har det självklart. allt har alltid en anledning. du kanske borde ta reda på va din är innan du går vidare.
    Nej, det är sant att jag inte vet helt var mina gränser går. Jag har varit med män som slagit mig och strypt mig tills det har svartnat och tills jag börjar gråta. Men jag har aldrig känt att det har gått över gränsen. Jag har aldrig varit rädd. Full med adrenalin och känslor men inte rädsla. Ingen av de herrarna drog det längre än så, så jag vet inte var min gräns går nej.

Visst kan man se det som självdestruktivt att ta denna risk. Men det är ju en risk att ta med hem en man från krogen en lördag också. Han kan också vara en sexmördare.

• Anonym (Skraj)
    Silversäl skrev 2012-08-27 23:37:16 följande:
    tycker DU att det var värt det?

Om han skulle göra hemska saker mot dig.. skulle du tycka att det var värt att du testade det ändå?
    Nej, det skulle jag inte.
Svar på tråden Rädd för min date