• Anonym

Rädd för min date

Har din dotter någon pappa som kan ta hend om henne om du blir för illa tilltygad? Jag förstår att du har dina behov men du borde tänka på din dotter och inte ta onödiga risker, hon behöver sin mamma :(

• Anonym

om du inte går igång på bdsm utan vill att det ska vara farligt på riktigt, varför "ser du inte till" att hamna i farliga situationer där du blir misshandlad och plågad på riktigt?

• Anonym
    lillajag82 skrev 2012-08-30 11:26:03 följande:
    Jasså...det säger en hel del om han inte är i BDSM svängen och inte gillar stoppord... Han är nog psykopat och sadist och jag hade dragit öronen åt mig om jag var du... 

Helt ärligt så tror jag inte han ens gjort kvinnor illa förr...ingen kvinna går med på det frivilligt..inte ens en slavinna i ett BDSM sammanhang....
    så gör som de kvinnor som varit smarta nog att inte träffa honom....SPRING!!  
    Han har säkert gjort illa kvinnor förut, men utan att de varit med på det. Låter som en typisk våldtäktsman och kvinnomisshandlare i mina ögon. 

Är man inte mer rädd om livet än att man är beredd att hamna i Aftonbladets statistik över mördade kvinnor bara för att man har störda sexuella fantasier så vet jag inte om jag tycker att man ska ha ansvar för ett barn. 
  • Anonym
    Anonym (Skraj) skrev 2012-09-04 20:01:27 följande:
    Jag mår bra! :)
    Han kommer i övermorgon. Lite nervös är jag... och fortfarande ganska rädd. Och förväntansfull och orolig. 
    Hoppas du lever/mår bra efter den träffen.... Tycker inte du är klok...
  • Anonym
    Mandi74 skrev 2012-09-06 02:07:01 följande:
    Tycker du ska tänka ett steg längre.
    Varför måste det finnas en bakomliggande orsak för att man gillar riktigt hårt sex? 
    Fördomar kallas det.. 

Vanligt folk? Vet dom ens vad bdsm är?  

Sen vet jag inte varför man inte kan gå utanför det vanligt folk kallar bdsm? 

Men nu handlar det ju inte om bdsm för denne man...
  • Anonym
    Mandi74 skrev 2012-09-06 18:08:41 följande:
    Nja, dö vill jag helst inte göra lite överdrivet. 

Det räcker att säga att bara för att man tänder på det som är utanför normen så är man varken sjuk eller har dödslängtan. Det behöver inte heller finna några underliggande faktorer, utan man gillar bara annat än vad andra gör.  För min del får folk göra vad dom vill med varandra så länge bägge är med på det och förstår vad det är dom gör. 

Att sitta och döma ts så som många gör och måla fan på vägen är bara trångsynt. 

När man, som TS,försätter sig i en potentiellt dödlig situation pga sin sexdrift är det klart att man reagerar. Det handlar inte om att döma och måla fan på väggen som du skriver. Det handlar om att det är vansinnigt korkat att riskera sitt liv för att man är kåt. Och nej vi vet inte om mannen är farlig på riktigt, men utifrån TS skriver så låter det ju som en otroligt vansinnig sak att utsätta sig själv för. Bara för att man är kåt Obestämd
  • Anonym
    Anonym (Skraj) skrev 2012-09-06 20:32:50 följande:
    Jag lever. Han var på tok för snäll.
    Men vad glad jag blir för din dotters skull att hon fortfarande har sin mamma!
  • Anonym
    SeaDragon skrev 2012-09-06 20:51:52 följande:
    Jag förmodar att du har gjort allt det där?

Trevligt, jag ställer upp när som. Alldeles gratis. Örfilar är jag inte så van vid men jag lovar att verkligen försöka ta i! Pissa är inga problem.
  • Anonym
    Mandi74 skrev 2012-09-06 22:00:23 följande:
    Haha.. du tror så mycket du, men du vet inget.  

Du sätter dig i en potentiellt dödlig situation bara genom att leva, taket kan rasa in, du kan bli påkörd på väg till ica, du kan få kramp när du simmar osv osv. 

Kan inte förstå hur ens mamma roll skulle påverkar av vilken sorts sex man gillar, men ni kan säkert förklara det? 

Varför kan  man inte skaffa barn om man gillar att göra udda saker i sängen, tror du verkligen att det påverkar ens förmågor som förälder? 

Det är en enorm skillnad att medvetet utsätta sig själv för en situation som den TS beskriver, det måste du väl ändå se? Jag bryr mig inte ett dugg om vilken sorts sex man gillar, det är inte det som är problemet. 
  • Anonym

det som är tydligast i diskussionen på de senare sidorna är den här självgodheten hos bdsm-människor att de minsann inte är "vanilj". Fan vad löjligt det är. Gilla vad ni vill, men se inte ner på min sexualitet. Jag ser inte ner på er.

• Anonym
    ruccoless skrev 2012-09-06 23:54:13 följande:
    Gå mot röd gubbe eller välja en knytnäve upp i analen/ livmodern, korsa ett tågspår eller bli nedskiten med diarre samtidigt som du är bunden, köra för fort eller bli skendränkt på toa samtidigt som någon kissar på dig etc... Ja allt är fanimej relativt, och blanda in Steve Irwing i det hela? Mig veterligen hade han en djurpark + höll på med krokodiler, vilka inte blev hans död utan en simpel stingrocka.Herre gud människa sök hjälp!!!!

En simpel DÖDLIG stingrocka, ska kanske tilläggas. Allt som dödar är lethal!
  • Anonym
    Anonym (Skraj) skrev 2012-09-10 14:43:02 följande:
    Han åkte i morse. Just nu mår jag inte så bra, men det är inte av skam eller ånger eller dylikt. Mest bara urladdning, att det är avslutat, nu är det vardag igen. Lite som att vara bakis. Jag har haft kul. Jag har blåmärken överallt, benen, skinkorna, ljumskarna, ryggen, halsen, ansiktet. Jag har ont i fittan och i käken och i halsen. Jag har varit rädd. Det första han gjorde när han kom in var att binda ihop mig, sätta på mig ögonbindel, ta på mig. Stoppade in en boll i munnen på mig. Det var riktigt obehagligt, jag var täppt i näsan och fick ingen luft. Kunde knappast han veta, han eftersom jag var bunden överallt så kunde jag inte uppmärksamma honom på det heller. Då fick jag lite dödsångest onekligen. Jag såg framför mig att han inte skulle fatta, och sedan när han väl upptäckte det så var det för sent. Jag lyckades till slut få ut bollen, tror tejpen släppte. Sedan bar han iväg mig till badkaret och lade mig ned där. Då blev jag rädd och när han började spola kallvatten så fick jag panik och då bad jag honom om nåd ("snälla snälla snällaaa snälla *namn*) och började gråta. Då tyckte han synd om mig, tog upp mig till slut och lade mig på soffan. Satte på mig i bak, slutade inte blöda förrän kvällen efter, jag har fortfarande väldigt ont.

Helgen känns lite som ett blurr, vi har haft mycket sex, det känns som om vi har tillbringat mycket mer tid ihop än bara fyra dagar. Det kommer ta några dagar att "processera" det hela mentalt, känna efter, fundera. Han framkallade ganska starka känslor hos mig, och det gick väldigt mycket upp och ned. Han har fått mig att känna mig omtyckt, fått mig att tycka om, gjort mig förbannad och irriterad, frustrerad, glad, ledsen. Vi satt vaken hela nätterna till tidig morgon och bara var med varandra. Nätterna var underbara, perfekta, då kände jag mig glad, kär, rusig.

Mitt barn var med sista dagen. Han var väldigt fin ihop med barnet, busade och pratade, retades och passade när jag städade. Det var fint. Det visade en varm sida av hans personlighet.

Jag känner mig just nu trött, utmattad. 
    Var det värt det?
  • Anonym
    Anonym (Skraj) skrev 2012-09-10 15:17:25 följande:
    Ja. Det var det absolut. Jag värdesätter bekantskapen och upplevelsen.
    Vill du träffa honom igen och låta honom utsätta dig för detta igen?
Svar på tråden Rädd för min date