Anonym (Skraj) skrev 2012-09-10 14:43:02 följande:
Han åkte i morse. Just nu mår jag inte så bra, men det är inte av skam eller ånger eller dylikt. Mest bara urladdning, att det är avslutat, nu är det vardag igen. Lite som att vara bakis. Jag har haft kul. Jag har blåmärken överallt, benen, skinkorna, ljumskarna, ryggen, halsen, ansiktet. Jag har ont i fittan och i käken och i halsen. Jag har varit rädd. Det första han gjorde när han kom in var att binda ihop mig, sätta på mig ögonbindel, ta på mig. Stoppade in en boll i munnen på mig. Det var riktigt obehagligt, jag var täppt i näsan och fick ingen luft. Kunde knappast han veta, han eftersom jag var bunden överallt så kunde jag inte uppmärksamma honom på det heller. Då fick jag lite dödsångest onekligen. Jag såg framför mig att han inte skulle fatta, och sedan när han väl upptäckte det så var det för sent. Jag lyckades till slut få ut bollen, tror tejpen släppte. Sedan bar han iväg mig till badkaret och lade mig ned där. Då blev jag rädd och när han började spola kallvatten så fick jag panik och då bad jag honom om nåd ("snälla snälla snällaaa snälla *namn*) och började gråta. Då tyckte han synd om mig, tog upp mig till slut och lade mig på soffan. Satte på mig i bak, slutade inte blöda förrän kvällen efter, jag har fortfarande väldigt ont.
Helgen känns lite som ett blurr, vi har haft mycket sex, det känns som om vi har tillbringat mycket mer tid ihop än bara fyra dagar. Det kommer ta några dagar att "processera" det hela mentalt, känna efter, fundera. Han framkallade ganska starka känslor hos mig, och det gick väldigt mycket upp och ned. Han har fått mig att känna mig omtyckt, fått mig att tycka om, gjort mig förbannad och irriterad, frustrerad, glad, ledsen. Vi satt vaken hela nätterna till tidig morgon och bara var med varandra. Nätterna var underbara, perfekta, då kände jag mig glad, kär, rusig.
Mitt barn var med sista dagen. Han var väldigt fin ihop med barnet, busade och pratade, retades och passade när jag städade. Det var fint. Det visade en varm sida av hans personlighet.
Jag känner mig just nu trött, utmattad.