Inlägg från: Anonym (Skraj) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Skraj)

Rädd för min date

Anonym skrev 2012-08-27 23:51:46 följande:
    Världens sämsta argument. Den risk du tar är mkt större än när någon tar hem en man från krogen, det inser du va?
    Ja...
  • Anonym (Skraj)
    Silversäl skrev 2012-08-28 00:00:42 följande:
    okej så då tycker du alltså inte att det skulle vara värt det om det skulle bli så att han skadade dig eller gjorde dig illa på något vis som du inte vill att han ska, men du vet att det finns en chans att han kommer att göra det.
    Uppenbart är det då  att du har konflikter inom dig själv kring vad du egentligen vill.
    Vet du varför det är så?
    Som jag ser det så kan det gå till på två sätt; antingen så går det bra och vi har trevligt ihop. Han respekterar mig och uppskattar mitt sällskap de dagar han är här. Vilket jag tror kommer ske, vi kommer bra överens med varandra. Vi är väldigt lika som personer och är väldigt synkade på ett sätt.

Eller så kan allt bara vara snack, för att han ser mig som ett enkelt offer att utöva lite brutalt våld mot trots att han vet att jag inte vill det. Han kör över mig helt och gör saker han har lovat att han inte ska göra. Men jag tror inte det. Hade jag trott det så hade jag aldrig ens tänkt tanken på att träffa honom. Men klart risken finns...

Jag vill gärna träffa honom och att första scenariot ska utspela sig. Jag ser personer som jag har så pass mycket gemensamt med som en tillgång. Men då måste jag givetvis ta risken också.
  • Anonym (Skraj)
    Jellybeanbaby skrev 2012-08-28 00:29:54 följande:
    Gör upp om ett stoppord långt i förväg. Tala också om för honom att du KOMMER anmäla honom för våldtäkt om han inte lyder det ordet.
    Jag har sagt åt honom att jag ringer polisen om han klipper av mig håret eller något annat sjukt. Men det är jag inte rädd för. Vi gillar varandra.
  • Anonym (Skraj)
    Silversäl skrev 2012-08-28 00:26:34 följande:
    Det var inte ett svar på min fråga.
    Tidigare skrev du att du inte skulle tycka att de är värt det om han skulle göra dig illa på något vis.
    Nu skriver du som att det kan vara värt att ta risken. vilken är det egentligen?
    Du låter väldigt osäker på vad du faktiskt själv står. oroväckande när det kommer till såna här situationer där man faktiskt skulle behöva vara väldigt säker på sig själv och sin ståndpunkt för att det annars kan gå väldigt fel.
    Jaa. Jag vet inte. Man vet ju inte förrän efteråt liksom.
  • Anonym (Skraj)
    Jellybeanbaby skrev 2012-08-28 00:37:25 följande:
    Skiter jag i. Snälla lyssna/läs!
    DU bör bestämma ett stoppord långt i förväg. (inte nej, aj, stopp, utan ett annat ord som inte hör ihop med sex, som du talar om för honom!)
    VIKTIGAST är att tala också om för honom att du KOMMER anmäla honom för våldtäkt om han inte lyder det ordet.
    Säg det rakt ut! Det är inte en del av leken att du ska vara sub hela tiden. Det här är allvarliga saker. Du vet om att din väninna blev skadad men ändå tänker du träffa honom. JUST DÄRFÖR är det så viktigt att du är SJUTK bestämd på den punkten. Om du inte törs SÄGA det till honom så skicka det i ett email.
    Fast vem ska kunna bevisa att jag sade stoppordet då? Han kan ju neka, ord mot ord. Då har jag bara skämt ut mig.
  • Anonym (Skraj)
    Jellybeanbaby skrev 2012-08-28 00:47:24 följande:
    Men fattar du inte? DU SKA SÄGA att du ska polisanmäla honom om han avviker från planerna.
    Detta kanske kan få honom att tänka efter lite. Hålla sig till planen. Det är det enda starka kortet du har.
    Och gör upp allt i ett mail. skriven form. Ett kontrakt helt enkelt. Så gör riktiga BDSM:are.

Men vad fan vet jag. Jag tänder inte på att "dränkas i en toalettstol". Du kanske ska fundera lite över varför du tycks tända på det.
    Jag tänder inte på det. Jag har sagt åt honom att jag inte vill det.

Jag är inte lika nojjig längre. Jag känner att vi förstår varandra och jag skulle vilja påstå att vi är vänner. Jag tänker låta honom komma hit.

• Anonym (Skraj)
    Primmeling skrev 2012-08-28 15:39:43 följande:
    Så trött jag blir... Ts bjud hem killen som skadat din kompis... Du tänder på det... Berättar att du tänder på det men 'tror' att ni bara ska prata och ha sex som du är med på. Det är så naivt att jag inte finner ord. På riktigt hoppas jag att du inte anmäler honom efteråt så att inte mina skattepengar går till en utredning. Jag vet att du kommer må dåligt och känna dig våldtagen efteråt. Du kommer att bli våldtagen. Men som sagt snälla, anmäl inte.
    Nä. Varför skulle jag anmäla? Jag har ingen chans att vinna iaf.
  • Anonym (Skraj)
    Anonym (sorgligt) skrev 2012-08-28 21:51:39 följande:
    En av de sorgligaste trådarna på länge. Är det nu i helgen han kommer?
    Nästa. Varför är den sorglig?
  • Anonym (Skraj)
    Baginbox skrev 2012-08-28 23:03:23 följande:
    För att det känns märkligt att sitta här och läsa om någon som utan vett och sans kastar sig in i en mycket osäker situation för att tillfredsställa nån sorts begär som egentligen inte går att beskriva. Framför allt en potentiellt ganska farlig situation. När man läst de andra trådarna om dominanssex som inte följt de spelregler man normalt brukar hålla sig till och därför gått brutalt överstyr så blir man ledsen när man läser eftermälet i historiena. Åtminstone gör det ont i mig att tänka sig in i den skräck och vanmakt man som kvinna måste känna i situationen. Det handlar ju om rena våldtäkter där kvinnan bjuder in till våldtäkt utan att ha en susning om följderna och de eventuella spår det sätter i en för all framtid.

Nånstans i detta finns också barn. Hur hanterar man situationen med ett barn som undrar varför mamma har blåmärken i ansiktet och kanske sydd både här och där?  Jo,ser du, mamma tycker om när farbröder är elaka mot mamma och slår mamma och gör dumma saker med mamma. Jag anser inte att det är en särdeles bra förebild för barn. Därför tycker åtminstone jag att det är sorgligt.
    Mitt barn är för litet för att tänka så. Jag kommer inte ha blåmärken i ansiktet eller behöva sys heller.
  • Anonym (Skraj)
    Anonym skrev 2012-08-28 23:23:59 följande:
    men du, hur vet du det, när du inte litar på mannen och inte vet vad han tänker göra?
    Veta kan jag ju inte, men jag tror inte det. Det är ju ingen fullkomlig främling detta.
    Anonym skrev 2012-08-29 04:50:07 följande:
    Har din dotter någon pappa som kan ta hend om henne om du blir för illa tilltygad? Jag förstår att du har dina behov men du borde tänka på din dotter och inte ta onödiga risker, hon behöver sin mamma :(
    Ja, mitt barn har en pappa.

Svar på tråden Rädd för min date