• Anonym

Hur ska ja få kontakt med en tjej?

Hej. Kan ni ge mig tips på hur jag ska träffa en tjej? Jag är Bi-Nyfiken och har aldrig myst med en tjej, men hur ska jag hitta nån? Är reggad på diverse sidor men vart man än vänder sig så är det bara killar överallt. Tjejer verkar svårare att få kontakt med än killar. 
    Men vill ni ge mig nått tips å råd? Är ovan att ha kontakt med tjejer eller mysa. Vill börja nånstans men hur?  

• Svar på tråden Hur ska ja få kontakt med en tjej?
  • Anonym (nyfiken)
    Anonym skrev 2012-08-24 04:47:28 följande:
    Hej. Kan ni ge mig tips på hur jag ska träffa en tjej? Jag är Bi-Nyfiken och har aldrig myst med en tjej, men hur ska jag hitta nån? Är reggad på diverse sidor men vart man än vänder sig så är det bara killar överallt. Tjejer verkar svårare att få kontakt med än killar. 
    Men vill ni ge mig nått tips å råd? Är ovan att ha kontakt med tjejer eller mysa. Vill börja nånstans men hur?  

Får man fråga var du bor? ;)
  • Anonym (LLL)

Var bor du och hur gammal är du? Här på FL kan man nog få åtminstone några seiösa kontkater. Lycka till. Jag finns här om du bo i Sthlm och är mellan 30-50 år. Jag är gift med en annan kninna men vi liver ett helt platoniskt ätenskap och lever för de två underbara bar vi har lyckats sätta till världen. Men lite ömhet, härhet . attraltopm och kanske till och med sex skulle underlätta vardagen betydligt!

• Anonym
    Anonym skrev 2012-08-24 04:47:28 följande:
    är du medlem på bodycontact?
  • KaIi

Det skulle ju onekligen underlätta om ni vågade skippa anonymiteten så ni kan kontakta varandra.

Jag tror också att FL är ett rätt bra ställe att hitta människor på, i alla fall bättre än tex QX ( om de flesta inte vore anonyma )där det dräller av kåta heterograbbar.

Så till vad tråden handlar om.
    Jag vill också nuppa, umgås och ha trevligt.
    Jag är bisexuell och ser fördelar med förhållanden till flera människor än en.
    Jag bor utanför Linköping, har barn, är gift och är dessutom gravid.
    Är inte det något hinder, kontakta mig gärna så tar vi en fika.

Älskade döttrar Ophelia 20081025 Livia 20100516. Bf 20130105.
  • Anonym (Nita00)

Här är en till bisexuell, är med på bodycontact och finns där som Nita00 men har i princip gett upp där, haha Tycker mest det är mest killar eller par som tillsammans letar efter en tjej där, tyvärr.

Jag bor i Göteborg tillsammans med min sambo och har småbarn.  
    Han är medveten om att jag är bisexuell och har inget emot att jag träffar tjejer.

Finns det fler i Göteborgsområdet så får ni gärna skriva här i tråden och så kanske vi kan ta en fika till att börja med    

• fraggelmysan

Håller med Kali.Man får sluta va så anonym om man ska få umgänge :) jag pratar ju hellre öppet på tex facebook el qx o ser ansiktet så man får en helbild av den man pratar med.Finns ju tex grupper för bi o gay på facebook man kan gå med i ..

• KaIi

FB har jag inte ens tänkt på, bra förslag. Jag hade ett konto på Qx men blev sinnesgalen på alla heteroas och par fast det stod klart och tydligt stod att jag INTE var intresserad utav kuk, alls. :@

Älskade döttrar Ophelia 20081025 Livia 20100516. Bf 20130105.
  • Bellbella

Mmjo visst. Men fb känns inte aktuellt för mig eftersom jag inte vill att hela världen ska veta om allt om mig. Allt syns ju! Allt man skriver å vilka grupper man går me i. Jag är iaf inte redo för d. Eller redo, jag vill inte, d är privat..
    Jag finns i Sthlm området om nån vill prata. Är kvinna 30+ barn gift.. å gillar tjejer å fantiserar om tjejer. Jag är dock nybörjare å vill träffa nån på samma nivå helst, eller iaf i min sit

Svar på tråden Hur ska ja få kontakt med en tjej?