• Svar på tråden Bra torrschampo
  • Duckan

Jag har inte provat så många men Batiste och Kisby är bra enligt mig.

• AirborneUnicorn

Har inte tjockt krulligt hår, men kör alltid Batiste (finns på Kicks och kostar runt 80 . Senaste sorten jag testar är en som heter XL och ger massor av volym. Kanske inte är riktigt vad du söker men..
    Batiste iaf. Bästa jag testat hittills.
    Annars är Toni&Guy också bra, men dyrare (130  

• Klycka

Batiste - och köp den på rusta, där kostar den 39 istället för 80 som den gör på andra ställen

• AirborneUnicorn
    Klycka skrev 2012-08-25 15:13:47 följande:
    Batiste - och köp den på rusta, där kostar den 39 istället för 80 som den gör på andra ställen
    Rusta, here I come! 
  • Joico

Jag kör Apoliva Styling Powder och tycker det är kalas!

• pluppan

Någon som testat något som funkar på mörkt hår? Jag testade bastise i blev gråhårig.

• AirborneUnicorn
    pluppan skrev 2012-08-26 10:44:20 följande:
    Någon som testat något som funkar på mörkt hår? Jag testade bastise i blev gråhårig.
    Det finns ju en sort av Batiste som är brun. Har aldrig testat den men antar att den funkar?
    Jag har mörkbrunt hår och ja, det blir ju grått om man inte arbetar in det. Brukar fluffa runt håret med fingrarna och tycker det fungerar  
  • Joico

Jag har mörkbrunt hår och kör Apolivas... jag tycker inte att jag blir gråhårig. Sprayar jag för mkt på samma ställe så kan det blir lite grått men ruffsar man runt det lite så försvinner det.

• pigglo

Batiste använder jag, den tycker jag är absolut bärt och ett stort plus är även doften. Den finns för mörkt hår och syns betydligt mindre än det som är helt vitt.

• Fia 28

Tigis rockstar eller vad den nu heter är bra, men ganska dyr. Testade en Scwarzkopf Got2Be Rockin it men var ingen höjdare, såg ut som jag hade mjäll.

Svar på tråden Bra torrschampo