Fler ofrivilligt barnlösa i Stockholm?
Hej!
Får man hoppa in här?!
Är 33 o sambon 34 vi har snart försökt i två år.. Vart gravid tre gånger men slutade i ma v 10, mf v 7 o mf ca v 4.. O senaste gången jag blev gravid var början på förra sommaren alltså ett år har gått utan att nåt hänt.. Vi har genomgått en mf utredning under hösten -12 då allt såg bra ut förutom att mitt tsh värde var lite för högt för att lätt bli gravid, men ändå inom normalvärdet. Men fick levaxin o nu ligger värdet jätte bra!
Har fått prova på pergotime nu för att förstärka min egen äl för det har jag.. Är inne på tredje omgången nu andra dagen.. Fick förra och även den här även ovitrelle spruta så ägget ska lossna ordentligt!
Förstår precis allt ni skriver om att ingen förstår! Under året som gått är det 12 stucken på mitt jobb som blivit gravida och fött.. Har varit ett skitjobbigt år o gå omkring o se alla magar som växer..
Har några av mina vänner som vet om hela historien.. Pratar framförallt med en av mina närmaste vänner mest om det, hon är barnmorska och kan ge mig svar på många tankar och funderingar..
Men har ingen som förstår på riktigt känns det som.. Jag tror det är svårt att förstå om man inte själv vart med om det..