Varför proppar ni i ungarna soja??
Anonym skrev 2012-08-26 13:22:49 följande:
Hade du följt diskussionen hade du sett att jag gjort tappra försök men gett upp eftersom personen ifråga bara inte förstår. Du får kalla det omoget om du vill men det är ett konstaterande att personen inte förstår vad fattigdom är. Du får gärna stånga pannan blodig mot allt som kommer i din väg, jag gör det inte. När människor är för korkade för sitt eget bästa ger jag upp till slut.Inte ens du förstår vad fattigdom är. att komma dragandes med de stackars svältande afrikanerna är inget sakargument utan visar bara att du inte förstått vad det handlar om. Vi är inte ett av de rikaste länderna i världen, det har varit så en gång i tiden men är inte så idag.
Läs på lite och återkom när du har lite mer på fötterna. Just nu går det inte att ha en diskussion med dig heller eftersom du inte har en susning om vad du pratar om.
Kom nu ner från dina höga hästar, och börja bete dig som folk. Vad tror du din överlägsna attityd leder till annat än ovidkommande tjafs? Vill du diskutera, så håll dig till SAK och sluta ge dig på person.