• Anonym (Mamma)

Jobbigt

Det är så att lillan min hon är 2 år o några mån. Hon träffar sin så kallade pappa med stödperson. en gång i veckan i 2 timmar.

Han har inte varit med så mycket med lillan vi serperades när hon var 3 månader.

O inte varit med i bilden så mycket.

Men det är så att varje umgänge när jag hämtar henne så är hon inte sig själv. Hon tar avstånd från mig vill inte prata med mig. Mormor följer med o hämta henne. Varför är det så?

Jag blir jätteledsen. O pappan gör allt för att motarbeta mig. 

Allt är så jobbigt just nu.

Är nån i samma sits som mig så skriv gärna. Vill nån skriva dum kommentar så låt bli                 

• Svar på tråden Jobbigt
  • Anonym (Mamma)
    Anonym skrev 2012-09-04 10:41:05 följande:
    BVC menar jag.

Ja jag har bokat tid till bvc detta är allmänt jobbigt.
  • Anonym (Mamma)
    Anonym skrev 2012-09-04 12:49:53 följande:
    Min första tanke är att hon saknar honom. 2 timmar i veckan är ingenting. Kanske behöver hon tätare umgänge för att komma ihåg honom och känna sig trygg? Jag skulle börja med att testa utöka i alla fall.

Det är inte att hon saknar honom. Utan det är hon vet inte vem han är. Han lämnade oss när hon var 3 månader o han har knappt velat träffa henne. O helt plöstligt när han pappan träffade en ny så anmälde han mig till tingsrätten o sa att han inte fick träffa henne.
  • Anonym (Mamma)
    Anonym (Mamma) skrev 2012-09-04 12:51:57 följande:

Det är inte att hon saknar honom. Utan det är hon vet inte vem han är. Han lämnade oss när hon var 3 månader o han har knappt velat träffa henne. O helt plöstligt när han pappan träffade en ny så anmälde han mig till tingsrätten o sa att han inte fick träffa henne.

Sen så säger hon inte pappa till honom jag visar bild på honom o frågar. Hon Vill inte titta.

Det är så mycket mer men vill inte ta upp allt här. 
Svar på tråden Jobbigt