• Sommaren12

Augustimammornas HOT MAMA tråd

Nu jäklar ska gravidkilona bort tjejer!

I denna tråden peppar vi varandra, kommer med tips och glada tillrop.
    Alla har sin egen plan för viktminskning (dela gärna med dej av den!) och kör sitt eget race för att komma i mål men tillsammans kan vi sporra varandra. 

Skriv in dig i viktlistan här: www.familjeliv.se/Forum-24-405/m66368744.html

1 september kör vi officiell start men SJÄLVKLART är det bara att hoppa in när ni är redo även därefter.

Äpple HEJA HEJA allihopa!!!  Äpple

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-09-17 14:32
    Nyttiga recept delar vi med oss av i denna tråden! =)

www.familjeliv.se/Forum-22-72/m66704540.html

• Svar på tråden Augustimammornas HOT MAMA tråd
  • Ellenbmt

Heja capy! Och såklart hejja alla er andra med! Själv lämnar jag familjeliv nu. Sitter för ofta med mobilen i näven. Finns ju på fb (Ellen Törnberg) om någon vill mig något :) kämpa på!

• Aprilia1977

[quote=67578403][quote-nick]Magiace skrev 2012-11-16 09:51:08 följande:[/quote-nick]Aprilia1977.. Vad duktig du är som frös in Bullen :) ( med släpig röst :) haha så rolig du är ) låter som en demon tagen ur exorsisten ...

själv har jag klarat en dag till utan socker :) men vad svårt det är just nu! Och så vet jag att det slutar efter ett tag och då blir det så mycket lättare.. Lösgodis drömmer jag om till och med ;) haha.. Bara att vara envis och hålla ut..

Många som råkar ut för det gåuppivikt symtomen när man träffar en man ;) för mycket god mat och myskvällar..

Vad menade din PT? Att man lättare bygger muskler och bränner mer fett när man ammar?

Det vore ju helt underbart isåfall :) ska börja på gymmet inom de närmsta med

Vi är tydligen fulla av något hormon i kroppen som gör attvi bygger muskler snabbare än om vi inte hade varit gravida och fött barn.

ღ..Störst, bäst och vackrast, det är superlativen..ღ
  • Karo77

Mycket mat och vin i helgen, franska ostratter ar ju inte kalorifria direkt , hoppas vagen inte paminner mig om det i morgon.

• Aprilia1977
    Karo77 skrev 2012-11-18 10:00:20 följande:
    God morgon tjejer! Forsta lopar rundan avklarad Kanns harligt

Inte illa pinkat! Bra jobbat!!!

Här blir det att ta det lugnt idag... mannen har dragit iväg för att träna... jag får däremot vänta ett tag några dagar tills yrseln försvunnit helt! 
    ღ..Störst, bäst och vackrast, det är superlativen..ღ
  • capy

Det blev champagne igår! Nu är det bara att fortsätta lite till. Nästa delmål blir att väga under 70 kg. Räknar med att det tar minst två veckor till innan jag är där.

• Linda7705
    capy skrev 2012-11-18 21:08:36 följande:
    Det blev champagne igår! Nu är det bara att fortsätta lite till. Nästa delmål blir att väga under 70 kg. Räknar med att det tar minst två veckor till innan jag är där.
    Stort GRATTIS Glad
  • anjiali

Måndag morgon !!! Ska denna veckan bli lite nyttigare kanske ??? Från att snorta choklad till en början har jag gått till att injicera godisråttor rakt i blodet. Jag är en så. Socker junkie . Vill inte sluta med fika å godis ju.... Men det kanske är nolltolerans som gäller

• Linda7705
    anjiali skrev 2012-11-19 07:41:02 följande:
    Måndag morgon !!! Ska denna veckan bli lite nyttigare kanske ??? Från att snorta choklad till en början har jag gått till att injicera godisråttor rakt i blodet. Jag är en så. Socker junkie . Vill inte sluta med fika å godis ju.... Men det kanske är nolltolerans som gäller
    Du får börja äta morötter när sötsuget kommer.
    Jag har morötter till nästan allt numer och sötsuget blir mindre och mindre Glad 
Svar på tråden Augustimammornas HOT MAMA tråd