Anonym skrev 2012-08-25 17:33:02 följande:
Jag har vad folk berättat haft en bra barndom men minns bara fragment mellan ettan och sexan, innan det inte en enda grej.
Högstadiet sitter i som det hände igår dock och gymnasiet är som bortblåst.
Högstadiet var en skitbra period av mitt liv, hatade gymnasiet, var nervös och osäker under mellanstadiet och lågstadiet tyckte jag om, vännerna var snälla, hade en underbar fröken men jag vet jag kände mig som en ailien många gånger då jag var två huvuden längre än mina klasskamrater.
Jag är 30+ och känner mig fortfarande väldigt osäker i "vuxna" sammanhang, vart man ska vända sig med olika ärenden och undrar hur andra kan ha sån ordning i sina liv och hinna med allt.
Småbarn, heltidsjobb, nytt hus, herr-och tjejmiddagar med drinkar och semestrar med andra par.
Jag får itne ihop det men nu spårade jag ur.
Jag har ett enormt bra minne när det kommer till mycket men många saker är som bortblåsta.
Har aldrig tänkt tanken på att det kan bero på en slags förträngning men det kan ligga något i det.
Jag har bara alltid trott att jag "är sån".
Det är bara på "Facebook" som folk har superkoll! Alla är vi rätt lagom skulle jag tro. Även de som verkar så där lyckliga så man bara gapar är egentligen bara vanliga dödliga de också.