• Lola23

Vilket pojknamn är finast?

Vad tycker ni, är de underbara, hemska, helt okej? Glad Vill ha massa åsikter! Vilka tycker ni bra om och varför? Vilka tycker ni inte om och varför? Vilka låter konstigt eller bra! Tyck på! Skrattande

Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden Vilket pojknamn är finast?
  • FrökenEster

Tobias, för det är det enda som inte är konstigt. 

Lysander? Har du hittat på det själv? 

• Lola23
    FrökenEster skrev 2012-08-25 20:53:12 följande:

Nepp det har jag inteGlad aldrig läst en midsommarnattsdröm av Shakespeare?Flört
  • FrökenEster
    Lola23 skrev 2012-08-25 20:59:51 följande:
    Nepp det har jag inteGlad aldrig läst en midsommarnattsdröm av Shakespeare?Flört
    Nej, det har jag inte. Namnet låter som en självlysande fågel. Tobias och Harry är de namn som passar bäst i Sverige, tycker jag. 
  • Lola23
    FrökenEster skrev 2012-08-25 21:07:59 följande:
    Nej, det har jag inte. Namnet låter som en självlysande fågel. Tobias och Harry är de namn som passar bäst i Sverige, tycker jag. 
    Haha, självlysande fågel har jag aldrig hört förut, men tack för ärliga svar, det gillar jag!Glad De passar nog bäst i Sverige ja, är lite av en namnfantast så några har jag plockat upp när jag vart utomlands, andra ur böcker och Valentino hette en hund! Själv tycker jag att det är intressanta namn, och mest därför jag frågar, inte säker på om jag någon gång själv skulle använda något av dem fast än jag gillar vissa av dem Glad
  • Nintendo

Ärligt talat tycker inte jag några av dessa namnen är speciellt fina. :P 

• IsDimma
    Tobias, för det är det enda som inte är konstigt.  Lysander? Har du hittat på det själv? 

Lysander är hur fint som helst
    The less you open your heart to others, the more your heart suffers.
  • Lola23
    Nintendo skrev 2012-08-25 21:21:44 följande:
    Ärligt talat tycker inte jag några av dessa namnen är speciellt fina. :P 
    Tack för ärligt svar! Glad Får jag fråga om du tycker de är jättefula eller helt okej? Vet du varför du inte tycker om dem eller finns det ingen speciell anledning utan du tycker bara inte de är fina? Nyfiken därför jag frågar! Skrattande
  • Lola23
    IsDimma skrev 2012-08-25 21:40:04 följande:

Lysander är hur fint som helst
    Tycker också att Lysander är ett vackert namn, sen var han som spelade Lysander i en midsommarnattsdröm väldigt stilig också, så ser framför mig en stilig och vacker pojke när jag tänker på namnet! Glad Sedan är det även ett alternativ till de så populära Alexander och Sander!
  • WSalma

Jag tycker Lysander är fint för jag har en liten Leander själv.

• ViolinaX

Jag känner en trevlig, mörk-lockig cellist som heter Lysander Glad Jag tycker dock att det låter mer som ett efternamn.

SÅ jag röstade på Cedric!  
Svar på tråden Vilket pojknamn är finast?