Varför handla dyra märkeskläder/saker till barn?
Jag själv tycker bättre om märkeskläder, fått för mig att tygerna är mjukare och kvalitén mkt bättre. Jag har alltid fått lära mig av
Min pappa att man får vad mm betalt för och därför alltid försett oss med dyra kläder i hopp om att dem håller bättre, ser snyggare ut och är allmänt mer bekväma och visst är det så. Jag har även enstaka klädesplagg från tex hm och dessa blir faktiskt urtvättade efter ett par få tvättade och så jämför man med mina kläder från dior eller coture som kostar mer än de 3 dubbla men de håller formen och allt annat mkt bättre så istället för att köpa en tröja på hm och kasta efter 3 tvättar så köper jag en tröja från dior som jag kan använda till och med efter 23 tvättar och självklart så ser jag det på samma sätt när det kommer till mitt barn.
Jag köpte precis två uppsättningar från Canada Goose vinter jacka och termobyxor som hon skall ha nu i vinter, ett sett på dagis och ett sett hemma för jag vet att dessa håller hon sig varm och torr i under hela den kalla perioden och jag behöver inte köpa nya Lindex jackor för de har spruckit i sömmen.. Därför köper jag märkeskläder till mitt barn