• Fia 28

pilates dvd

Jag skulle vilja ha tips på bra Pilates dvd eller liknande. Jag har denna för rygg och hållning, men skulle vilja ha någon som är lite mer all around träning. Gärna också utan 20 minuter svammel i början..

• Svar på tråden pilates dvd
  • Pallas

Jag kör Winsor Pilates och har varit nöjd med den i 7 år nu. Den räcker för att hålla mig smidig på 20 min tre ggr/v. Nu har det varit dåligt med träning i flera månader och jag känner skillnad till det sämre. Nu ska jag börja jobba igen efter semester och jag har ett mycket fysiskt jobb som kräver bra bålstabilitet. Skullde dock gärna ha haft lite mer armstyrka, för det blir det inget med av denna video.

Du kan kolla på Youtube om det är något för dig: 
    " target="_blank">20 minute workout
    . Det finns också en Accelerated Body Sculpting, som är lite mer utmaning för rumpa, mage och ben.

Här har du träffar på Winsor Pilates på Youtube: Winsor Pilates

• Pallas

Förut hade vi en tråd som hette typ "Vi som kör Winsor Pilates" och vi peppade varandra att köra. Kanske dags för en sådan igen!

• Fia 28
    Pallas skrev 2012-08-27 09:44:23 följande:
    Jag kör Winsor Pilates och har varit nöjd med den i 7 år nu. Den räcker för att hålla mig smidig på 20 min tre ggr/v. Nu har det varit dåligt med träning i flera månader och jag känner skillnad till det sämre. Nu ska jag börja jobba igen efter semester och jag har ett mycket fysiskt jobb som kräver bra bålstabilitet. Skullde dock gärna ha haft lite mer armstyrka, för det blir det inget med av denna video.

Du kan kolla på Youtube om det är något för dig: 
    " target="_blank">20 minute workout
    . Det finns också en Accelerated Body Sculpting, som är lite mer utmaning för rumpa, mage och ben.

Här har du träffar på Winsor Pilates på Youtube: Winsor Pilates
    Tack, ska kika på den ikväll. Dock hittar jag inte dvdn att köpas nånstans utan diverse tillbehör.
Svar på tråden pilates dvd