• Jusefeajn

Kristianstad?

Hej, jag är gravid och har bf 21oktober. Fick reda på att jag var gravid för fyra veckor sen och var då i v. 26 (skulle egentligen göra en abort!) 

Pappan ifråga är någon som jag träffade när jag bodde i Stockholm, och endast en gång=ingen kontakt.

Är det någon som är i liknande situation? Alltså gravid eller har barn och är ensamstående och som bor i Kristianstad-trakten? Känner mig lite ensam och vill gärna ha någon att prata med och träffa :) Är förresten snart 22år gammal ! 

• Svar på tråden Kristianstad?
  • gravid

Lockades av rubriken då jag bor utanför stan :)
    Ville bara önska grattis och lycka till!!

• Jusefeajn

Okej, du är inte intresserad av att prata/träffas? Jag bor också utanför stan !

• gravid

Jovisst är jag det! :)

Kan berätta lite om mig.
    Är 27 år bor med sambo och 2 barn (pojkar) på 2 och 4 år. Bor i Everöd.

• Jusefeajn

Okej :) Jag bor i Knislinge ! Är som sagt fortfarande gravid ;) Men tycker sista tiden kan gå lite fortare nu! Jobbar eller du pluggar eller ? :) 

• gravid

Åker förbi Knislinge då jag jobbar i Osby.
    Kommer därifrån från början men flyttade till kärleken :)

När är du beräknad?

Kanske ska inboxa istället.

• Leja

Hej du!

Jag födde min son den 16/6 i år, var ensam under graviditeten och är ensam nu också. Jag har flera vänner här i stan med som också är ensamma och har varit det under graviditeten också. Du får gärna skriva till mig om du vill.

Och grattis förresten! =)

• vickan1985

Hej
    Jag är i v.24 och 27 år gammal, bor utanför K-stad. Men träffas gärna och bollar tankar och ideér.
    Beräknad BF den 10 Januari. Kanske kan fika med dem små sedan.

• Jusefeajn

De låter ju som en idé. Var bor du då? :) Är du tillsammans med pappan.. ? :) 

• NessaS
    Jusefeajn skrev 2012-08-27 21:15:04 följande:
    Hej, jag är gravid och har bf 21oktober. Fick reda på att jag var gravid för fyra veckor sen och var då i v. 26 (skulle egentligen göra en abort!) 

Pappan ifråga är någon som jag träffade när jag bodde i Stockholm, och endast en gång=ingen kontakt.

Är det någon som är i liknande situation? Alltså gravid eller har barn och är ensamstående och som bor i Kristianstad-trakten? Känner mig lite ensam och vill gärna ha någon att prata med och träffa :) Är förresten snart 22år gammal ! 
    Nej :) Lockades hit utav din rubrik bara, men känner igen din historia typ...om du nyligen börjat plugga kanske? 
Svar på tråden Kristianstad?