• kakkia

Försöker och försöker - hon vill men sen dissar hon mig

Jag har inte läst igenom alla trådar men jag har ett föslag när jag läser om masseringen!!
    Ta en fredag (eller lördag) kväll och låt barnen sova borta över natten.
    Köp en MASSA stearinljus (och några doftljus) rosblad spridda på golvet, dämpa belysningen, lugn musik.
    (Se till att hon är ute så det blir som en överaskning till henne när hon kommer hem.)
    bjud på middag med något fint vin.
    bär henne sedan kyssandes från stolen till soffan eller sängen.
    Fortsätt att kyssa henne medans du masserar axlarna, nacka, rygg...
    Sedan får du ha lite fantasi själv.... Flört    

• kakkia
    Anonym (#61) skrev 2012-08-28 20:54:44 följande:
    Det är inte alltid så lätt att formulera det man känner när man blir tokbesviken. Men var inte för hård mot dig själv. Åk hem, väck frugan och säg att du vill prata med henne om en sak. Och prata från hjärtat om hur du känner dig i allt detta. Tror att det är bättre än att köpa 1000 stearinljus och försöka förföra henne - hade det varit så enkelt hade du nog inte skrivit här just nu. Kram och lycka till!
    Det handlar inte om att förföra bara för att få sex utan mer att hon kommer känna närheten av vad han gjort för henne. Bara för att man har en romantisk kväll så behöver det inte sluta med att dom hamnar i sängen för det men då kanske hon bättre föstår att han saknar närheten allmänt och hon kanske inser att hon saknar den oxå!!!
  • kakkia
    Anonym (#61) skrev 2012-08-28 21:08:50 följande:
    Jag tolkar det som att TS redan gjort sådana försök men blivit avvisad och jättebesviken (inte främst pga uteblivet sex utan just pga att han blir sårad när hon avvisar honom).

Jag tror i alla fall att klarspråk räcker längre i just det här fallet. 
    ja du har troligen rätt oxå! men man kan ju alltid först försöka med en romantisk kväll. om han lägger ner lite energi på att skapa en romantisk stämming och hon dissar den så är det helt klart ett rejält allvarligt snack som behövs...
  • kakkia

Om du känner för att prata så får du gärna pm:a mig!!
    Hoppas det inte blev allt för fel mellan er! vad hände??? 

Svar på tråden Försöker och försöker - hon vill men sen dissar hon mig