• astro

Troll?!?

Bradbury skrev 2012-08-28 10:17:43 följande:
    Jo, visst vet de väl säkert mer men VAD vet de? Vad går dom på när dom avslöjar? Användarens personuppgifter eller vad liksom? Vore bra om ngn moderator kunde svara.
    Tycker jag också.
    MissSummer skrev 2012-08-28 10:37:29 följande:
    Alltså vissa trådar är ju captain obvious att det bara inte kan vara sant. Tekniskt omöjligt, som att en graviditet kan uppstå utan ägg+sperma och att man inte vaknar när man blir penetrerad.
    Fast samtidigt händer det helt otroliga saker ibland och det vore ju trist om den drabbade inte alls kunde bli trodd då.

T ex har jag sett någonstans att runt sjuttio graviditeter årligen (världen över) uppstår "utan anledning" d v s utan att säd avsiktligt placerats i slidan (detta inkluderar naturligtvis inte spruckna kondomer och annat vardagligt). Det är ju ändå rätt många fastän det är en väldigt osannolik händelse.

• astro

Undrar om kanske troll-ts fick en kick av alla de som modigt berättade om saker de själva utsatts för. Det vore otroligt äckligt av ts men låter kanske inte helt otroligt.

Minns en tråd där ett äckel låtsades vara mamma till en 14-åring och fick andra mammor att prata om sina döttrars underkläder ... 

• astro
    Bradbury skrev 2012-08-28 22:48:32 följande:
    Jag upplevde inte heller att TS i tråd ett var osammanhängande... Jag hade då aldrig vågat (eller känt något behov av att) ropa troll om henne.
    Tråden var konsekvent till att börja med men sedan började uppgifterna gå emot varandra, framför allt sprack kronologin runt mammas död och övergreppen.

Nu går det rnt en ny tråd där ts påstår sig ha fått videofilm etc från troll-ts - jag undrar om det inte är samma ts igen. Ett troll är det bergsäkert, i varje fall.

Det ledsamma är att allt trollandet riskerar att skrämma bort tjejer (och killar) som verkligen behöver hjälp. Har ju sett en del sådana trådar också genom åren och har också följt några av personerna utanför FL (vet fölljaktligen att de absolut inte var troll).
Svar på tråden Troll?!?