Inlägg från: pussgurkan86 |Visa alla inlägg
  • pussgurkan86

Varför börjar man knarka?

jadu jag tror det är för att man mår psykiskt dåligt och man vill fly verkligheten

har man föräldrar som missbrukar så är det stor risk att barnet också börjar att missbruka

• pussgurkan86
    EvilEye skrev 2012-09-16 18:32:11 följande:
    Absolut.

Sen har alla inte lika många val pga uppväxt etc. Båda mina föräldrar är narkomaner. Jag visste inte så mycket annat.
    får man bara fråga bodde du hos dina föräldrar eller du har växt upp på fosterhem??
  • pussgurkan86
    EvilEye skrev 2012-09-16 18:41:20 följande:
    Pundade med min morsa när jag var 13. Helt normalt i min barndom.
    Inte så konstigt att beteende fortsatte. 28 år nu, kämpar mot det än.
    men insåg inte dina släktingar att det din mamma gjorde var helt fel, ringde dom inte soc?? kanske inte var så vanligt på den tiden kanske, jag vet inte
  • pussgurkan86
    EvilEye skrev 2012-09-16 18:43:30 följande:
    Jag bodde med dom. Om nån jävel hade brytt sig hade nån ringt soc, eftersom jag alltid var ensam ute även som liten. Ingen mat. Fick stryk etc. Drogerna blev en trygghet.

då borde skolan ha gått in och anmält det till socialen, inget barn ska behöva växa upp med dessa villkor, jätte bra att du är ren nu
  • pussgurkan86
    EvilEye skrev 2012-09-16 18:50:12 följande:
    Sällan jag var i skolan. Men ja, jag håller med om att skolan borde ha anmält.

Jag är tyvärr inte ren längre. Men jag var ren 1 år nyligen men föll tillbaks rätt nyligen. Problem med sprit också. Men det som inte dödar....

ajdå inte bra, får du någon hjälp nu då??
  • pussgurkan86
    EvilEye skrev 2012-09-16 18:57:25 följande:
    Man måste vilja ha hjälp först. Jag är inte där än. Solig

okej hoppas du söker hjälp annars slutar du som en jag känner
  • pussgurkan86
    Severus skrev 2012-09-16 19:26:37 följande:
    Pundare förtjänar nästan en stålborste i skrevet.
    Skönare att utföra än att ta emot. Gissar på det eftersom de som fått utstå min behandling har antingen halvt tuppat av eller försökt svälja en spya som inte kom ut pga silvertejp över munnen.
    Har hittills enbart skadat otrogna män
    Någon idiot på FL skrev i inboxen och trodde jag skojade. Pucko

du verkar väldigt frisk
  • pussgurkan86
    Baby Firefly skrev 2012-09-16 19:37:21 följande:
    Jag kan hålla med om att tanken på att skada och skrämma andra till panik ger ett rejält rus. Själv får jag hjärtklappning varje gång jag tänker på att frihetsberöva något random svin och göra riktigt läskiga saker. :-P

Du får gärna inboxa mig och berätta närmare vad du gör med dessa män....eller planerar att göra.
    om ni ska hålla på så kan ni börja med pedofiler som ex, anders eklund, inte otrogna män, vad har dom gjort er?
Svar på tråden Varför börjar man knarka?