Inlägg från: Anonym (:)) |Visa alla inlägg
  • Anonym (:))

Varför börjar man knarka?

Jag började röka hasch när jag var 14 år första gången, när jag var 17 rökte jag dagligen, som rökare röker cigg rökte jag en joint istället, jag ser fortfarande just Weed och hasch inte som en riktig ''drog'' det är en planta och lagligt i vissa länder.

Det farliga är att när du blivit van vid det så blir du nyfiken på annat och testar det.

Jag har nog testat i princip alla droger förutom heroin, inga sprutor. Men jag har testat allt annat ni kan komma på, amfetamin, kokain, weed, hasch, mdma, Esctasy, LSD, Lean, Benzo i alla olika former, morfin, tramadol, oxy, gabbar, lyrica, sub.

Om jag aldrig testat röka det där otaliga haschet hade jag aldrig testat någon av dom ovanför.

Det jag suktade var känslan i kroppen att vara påverkad av något, jag hatade att vara nykter. 

Idag är jag helt ren, mitt uppvaknande var när jag såg mitt register hos polisen, måååånga narkotikabrott, när min kille åkte in, jag sa upp kontakten med alla som hade något med droger att göra och flyttade hem, tack för det och fuck droger.

• Anonym (:))
    klyban skrev 2019-12-05 07:08:48 följande:

Man behöver inte sätta en kanyl i armen för känna av de extrema problem opiater/opioider ger.

Skönt du fick kontroll på din situation, att fastna i beroende/missbruk oavsett vad de är, är alltid jobbigt oavsett om det är sex, spel eller vad det nu må vara, då det är destruktivt för ens person.

Nej absolut inte det var väl precis det jag skrev? har varit väldigt beroende av tramadol där ett tag och skulle aaaaaaldrig ta heroin.
Svar på tråden Varför börjar man knarka?