• Vinterankan

Vilka byxor är inne/ute hösten 2012?

Dags att uppdatera garderoben imorgon och skulle behöva lite modeinfo innan. Brukar inte följa modet slaviskt utan ha "min" stil men ändå utan att vara helt fel modemässigt. De enda kläder jag köpt sedan sommaren 2011 är gravid läder och billiga kläder att ha medan jag går ner i vikt och nu är det äntligen dags att köpa nya kläder till mitt normala jag. Älskade förra höstens färgglada byxor (som jag inte köpte eftersom att jag var gravid...) och känner att det finns en risk att jag kan ha fastnat och köper förra årets restlager istället för det som är modernt nu. Någon som har koll som kan ge tips om vad som är inne och vad jag absolut ska undvika? Vilka färger på byxor funkar (eftersom att jag älskar färgglada). Chinos eller tight? Och vad som var inne förra hösten som jag absolut inte ska köpa den här hösten. Om en månad när jag varit ute i livet så kommer jag ju hitta tillbaka till mig själv men jag har ju inte lust att åka och handla kläder för några tusen och sedan upptäcka att jag är helt fel när jag sedan använder dom. Känns sjukt irriterande att behöva vända mig till internet för råd då jag tycker jag brukar vara bra på att hitta moderna kläder som är min stil men eftersom att jag verkligen gillade vad jag såg i affärerna förra året så har jag nog fastnat lite i det och känner mig alldeles för osäker för att hitta rätt.

• Svar på tråden Vilka byxor är inne/ute hösten 2012?
  • Duckan

Byxor i burgundy, aka vinrött. Budget, men fina, finns på Bikbok och H&M bl a. Även leopardprint är hett.

• Vinterankan

Vinrött och grönt funkar helt klart för mig. Inte leopard . Så tråkigt att vara gravidtjock förra året när det var så härligt färgglatt vilket det är typ var tionde år så det är ju så tråkigt att missa den här vändan. Får satsa på det färgade som ändå finns och kombinera det andra med färgglada skor och tröjor istället. Älskar helt enkelt färg

• Meddelande borttaget
Svar på tråden Vilka byxor är inne/ute hösten 2012?