Inlägg från: lugnagatan |Visa alla inlägg
  • lugnagatan

Amatörbilder

Anonym skrev 2012-08-30 14:08:35 följande:
    Men kan Du inte "komma igång" med nåt annat här i livet än intima amatörbilder? Vad går det ut på? Finns det inte något annat Du kan bidra med här i världen? Har Du inga andra tillgångar? Det måste Du ha!
    Lägg av!
    Alla har naturligtvis andra tillgångar.
    Det är inte det detta handlar om.
    Att kolla in andra och att visa sig själv är en lustfylld grej. Helt skild ifrån andra tillgångar.

Till TS:
    skicka ett privat meddelande så får du vårt användarnamn på k6.
    Skulle vara jättekul att få ditt.

KRAM 
  • lugnagatan
    Janice01 skrev 2012-08-30 15:14:24 följande:
    Frågan är väl mer vad du gör inne i ett sexforum med dom åsikterna....
  • lugnagatan
    Anonym skrev 2012-08-30 20:11:45 följande:

Jag kan inte se att jag uttryckte några som helst "åsikter" . Det var bara några frågor i all enkelhet. Sen är jag inne på vilka forum jag vill, eller hur?
    Men dina frågor var ju tydligt riktade ur din åsikt. Sluta låtsas som något annat.

Och visst får man vara inne på vilka forum man vill MEN...
    Det är som om jag skulle gå in på ett forum som handlar om amerikanska bilar och ifrågasätta varför killarna och tjejerna där håller på med Amerikanska bilar.

Men kan Du inte "komma igång" med nåt annat här i livet än amerikanska bilar? Vad går det ut på? Finns det inte något annat Du kan bidra med här i världen? Har Du inga andra tillgångar? Det måste Du ha!"

Om jag inte förstår mig på Amerikanska bilar hänger jag ju inte på forum som gäller Amerikanska bilar.
    Enkelt. 

Lycka till med att hitta ett forum som passar dina hobbys, vilka det än må vara.
    och hoppas att dom som hänger där gillar ämnet.
    :)

Naken-kram!

Svar på tråden Amatörbilder