• Anonym (dirr)

Tänder på penisar, men inte män?

Jag har på senare tid börjat fantisera om att ge avsugningar. Jag är närmare 30 år och har aldrig haft homofantasier förut, utan det är något som börjat dyka upp senaste månaden.

Jag har försökt utforska fantasin men blir avtänd så fort jag ser mannens ansikte, eller kropp. Hur kan det komma sig?

Fantasin handlar endast om oralsex, t.ex. glory holes eller att man har ögonen förbundna och sedan får suga av någon eller flera...

Jag förstår helt enkelt inte? Jag blir DIREKT avtänd så fort en mans ansikte kommer in i "bilden". 

• Svar på tråden Tänder på penisar, men inte män?
  • Anonym (H)

Låter som att du tänder på män, men vill inte ha ett förhållande. Inget fel på att vara bi. Tror inte man vill ha sex med samma kön om man inte är homosexuell eller bi. Jag själv känner äckekänslor vid tanken att ha sex med en kvinna (är kvinna) 

• Vådis

Blir kåt av ha nylonstrumpor på mig, när jag till vardags. Är en äldre man ej gay men älskar nylonkänslan o spänningen när man har långbyxor o stayups under. Det blir en go rankning när man kommer hem 

• Meddelande borttaget
  • Killen47

Längesedan jag sög kuk. Nu vågar jag inte pga sjukdomar. Nån som känner liks?

• Anders 386
    Anonym (Omklädningsrum) skrev 2023-04-18 01:29:43 följande:

Jag tycker det är väldigt lätt få sina fantasier utlevda i omklädningsrum. Man ser direkt vilka som vill suga eller sugas. En liten nick och en handgest och sen kan man smita iväg. Ibland bara en snabb runk under en handduk.

Så ni som fantiserar och vill testa var inte för blyga. Det enda ni kan få är en som inte "svarar" på inviten och då kan man ta nästa för precis som de flesta skrivit här så är utseende inte alls en aspekt. Endast en skön anonym kuk.

Fantiserar ofta om att hitta nån kontakt på simhallen. Kollar runt lite men har ingen aning om hur jag lyckas...  Skulle va häftigt att hitta någon för lite gemensamma lekar.
  • Anonym (mk)

Jag har med haft liknande fantasier och det är svårt då det är så tabubelagt. jag har haft framförallt fantasier om att suga av män och svälja satsen. jag skulle även vilja prova att bli tagen analt men känns som jag inte kan tömma mig tillräckligt för det.
    Jag identifioerar mig normalt som hetero

• Anonym (Fantasi30år)
    Anonym (mk) skrev 2024-08-22 20:46:11 följande:

Jag har med haft liknande fantasier och det är svårt då det är så tabubelagt. jag har haft framförallt fantasier om att suga av män och svälja satsen. jag skulle även vilja prova att bli tagen analt men känns som jag inte kan tömma mig tillräckligt för det.
    Jag identifioerar mig normalt som hetero

Känner igen fantasierna?framförallt att bli tagen analt. 
  • Anonym (Kille)
    Anonym (Fantasi30år) skrev 2025-01-09 19:31:41 följande:
    Känner igen fantasierna?framförallt att bli tagen analt. 
    Är väl bara leta upp någon och behaga
  • Anonym (smygbi)

Är lite likadan. Jag har haft/kommer ha sex med män och fantiserar ofta om det. Kan ha sex och även hångla och smeka män men i 99% av alla män tänder jag inte på/känner mig attraherad av. Jag kan bli kåt av att se porr där en man blir avsugen och skulle vilja vara den som suger, men mannen i sig tänder jag inte på utan bara akten.

När jag inte längre är kåt/har kommit så känner jag lite avsmak för att jag fantiserat om el haft sex med en man.

• Anonym (Kille)
    Anonym (smygbi) skrev 2025-01-13 20:58:43 följande:

Är lite likadan. Jag har haft/kommer ha sex med män och fantiserar ofta om det. Kan ha sex och även hångla och smeka män men i 99% av alla män tänder jag inte på/känner mig attraherad av. Jag kan bli kåt av att se porr där en man blir avsugen och skulle vilja vara den som suger, men mannen i sig tänder jag inte på utan bara akten.

När jag inte längre är kåt/har kommit så känner jag lite avsmak för att jag fantiserat om el haft sex med en man.

Bisexuell men du har inte erkänt för dig själv riktigt låter det som
Svar på tråden Tänder på penisar, men inte män?