• Buzan

Han vill inte knulla med mig?

Här är en till tjej som inte får sex och närhet. Pussar och kramar går an men då påklädda. Vi har varit tillsammans i snart 4 år och jag har stått ut i 3. Saknar verkligen att ligga nakna tillsammans och upphetsas av varandras kroppar. :( Ingen av mina tjejkompisar har detta problemet, deras killar är på de flera ggr i veckan! Jag blir sååå avundsjuk!

• Buzan
    Anonym (Confused) skrev 2012-08-30 20:51:57 följande:
    Samma har. Blir riktigt avundsjuk pa mina tjejkompisar! 

I mina tidiga forhallanden har jag varit som mina tjejkompisar men inte nu langre.

Hur ar sexet nar ni val har det? Vi har riktigt bra sex annars men fattar inte varfor man inte vill gor nagot som ar nice oftare??  
    Exakt samma här. I mina tidigare förhållande har det alltid varit killarna som varit "PÅ". Nu känner jag mig som en överkåt jobbig flickvän som skriker efter bekräftelse. Men jag VILL känna mig sexig av HONOM. Jag vill att han ska sukta efter mig och knappt få nog av mig. Men icke. Han är och har alltid varit lite blyg och försiktig av sig, medan jag är den som gillar att leka och experimentera. Kåt är han säkert eftersom jag har kommit på honom med att porrsurfa, och det är ju helt OKEJ för mig, men känns inte så kul om han väljer att göra det hellre än att ha sex med mig. När vi väl har sex är det TOPPEN! 

Undra om typ ska behöva acceptera att det ska vara såhär? Det känns lite trist!

Svar på tråden Han vill inte knulla med mig?