Inlägg från: Polsatjej |Visa alla inlägg
  • Polsatjej

FloorFiller!!!!!

Här har ni en till som älskar Floor Filler! Kollar varje dag. :)
    Just nu håller jag på Madde, tycker hon verkar bra.
    Tycker dock att det var bättre förra säsongen, konstiga regler i år.
    Hoppas verkligen inte att svenska folket ska få vara med att rösta i år. Då blir det bara en populärhetstävling. Som Michelle förra året, hon vann ju på sin Dirty Dancinggrej...
    Lite knäppt att Lotta är med som Jurry, hon är ju i huset så ofta, lätt för henne att skaffa favoriter...
    Himla skönt att Linda Bengtzing inte är programledare i år.

Nog gnällt =)

• Polsatjej

Nu blir jag RIKTIGT sur på tv3. Vart var reprisen idag på gårdagens program? Jga jobbar kvällar och Måste kolla på det på dagen. Var lika dant förra året, bara slutade sända repriserna mitt på dagen. Så dålig stil...
    Får väl sitta hela dagen på söndag istället...

• Polsatjej

Sofie är min nya idol, verkar vara en helgo person.

• Polsatjej

Missade i går och tv3 har sluat med sina dagliga repriser =(
    Vem av tjejerna blir det som battlar?

• Polsatjej

Vad irriterande att Mikalea vann!
    Trodde att det skulle bli Ida som fick åka hem, Tyckte Nannys dans verkade bättre, men vad kan jag om dans... ;) Höll i alla fall på Ida.

Tycker det är dumt att Lotta ska sitta i jurryn, hon är ju med så mycket i huset, lätt att skaffa sig favoriter då...

• Polsatjej

Vilka blir det som får köra gruppkorregrafi? Missade igår...

• Polsatjej

Hoppas att Fredrik tar hem det på söndag.

• Polsatjej

Jag håller med dig Pattisza. Lotta Furebäck borde inte få sitta i hurryn eftersom hon är så mycket i huset. Lätt att skaffa sig favoriter...

Vad tror ni det är för utmanare som kommer då? Jag tror nog det är alla som har åkt ut som får en ny chans, precis som det var förra året.

• Polsatjej

Hoppas verkligen att Madde blir frisk. Hejar på henne ju...

• Polsatjej

Skönt att Tomas och Sofie gick vidare!
    Hoppas Madde klarar sig också =)

• Polsatjej

Va? Har de slutat sända reprisen på helgerna?
    Blir så arg på tv3. Räckte det inte med att sluta sända repriserna som gick på morgonen? När ska man nu kunna titta?

• Polsatjej

Missade igår. Skönt att Madde blev kvar. Min favorit.
    Var det bara Sofie som vann? Inte Tomas också?

• Polsatjej

Stackars Madde igår...
    Hoppas det går bra för henne och Ilan idag. Heja heja!

• Polsatjej

Vad skönt att inte tittarna kommer få rösta. Vad kan "vanligt" folk om dans? Som Michelle förra året vann ju pga sin Dirty Dancing-dans. Maria däremot som hade vunnit flera veckofinaler kom bara trea.

• Polsatjej

*andas ut* Madde och Ilan klarade sig

• Polsatjej

Håller med, brukar aldrig tänka på hur det filmas, men igår var det förskräckligt. Har också försökt få kontakt med tv3 när de plockade bort förmiddasgrepriserna, men det är ju stört omöjligt att hitta någon mailadress/person att kontakta på deras hemsida.

Undra vem Sara väljer att utmana idag?

• Polsatjej

Stackars stackars Madde. Hoppas verkligen hon klarar sig kvar även denna gång...

• Polsatjej

Hur tror ni det går idag då?

• Polsatjej

Vad skönt att Madde höll sig kvar. Hoppas nu att turen vänder för henne

Svar på tråden FloorFiller!!!!!