FloorFiller!!!!!
Hejja Sofie & Thomas!!
sofie är en riktig kämpe!
& det tredje paret är väl Sean & Ida W?? *funderar*
Oxo lite trött på Mikaelas tjat... Hon förtod inte varför Fredrik inte fick ngn kritik i balett-temat..hohoho..
![]()
Hejja Sofie & Thomas!!
sofie är en riktig kämpe!
& det tredje paret är väl Sean & Ida W?? *funderar*
Oxo lite trött på Mikaelas tjat... Hon förtod inte varför Fredrik inte fick ngn kritik i balett-temat..hohoho..
![]()
Nog för att Mickaela är en liten bitch, men idag tyckte jag nästan att Fredik var lite hög i hatten... Hoppas för hans skull att han vinner på söndag..
Hade han verkligen fejkat förkylningen??!!
Lite komiskt är det ju...haha..
Diggar Sean jag.. Dödsskön kille!!
Men ett extra HEJ för Sofie å Thomas..igen! ![]()
MosterMaggi- helt enig med dig ang dina reflektioner över Sean.
Sen tycker jag att han är en otroligt duktig dansare & mkt duktig på att koreografera!!
Verkar ha ett stort hjärta och det är ju bara ett + i kanten..
Ska bli kul att se Michaela VS Fredrik ikväll! Hoppas för Fredriks skull att han vinner, när han var så stor på sig sist.. Michaela har inte direkt vunnit ngn seger hos mig... så jag är lite vilsen just nu. Dom beter sig som barn båda 2, så låt bäste dansare vinna

men för övrigt- HEJJA SOFIE & THOMAS!!! 
Så var det med Fredriks karriär inom Floor filler... Synd! Hade hoppats på att Michaela skulle pysa, men han var så självgod sist (fredrik) att det nästan var lite rätt åt honom... Man ska inte vara så styv i korken alla gånger...
Diggade Sofie & Thomas, som vanligt!! Men jag tror bestämt att det var rätt vinnare denna vecka
Nytt avsnitt imrn
Tjoo hooo...