Inlägg från: smulan76 |Visa alla inlägg
  • smulan76

FloorFiller!!!!!

Ja jag stör mig också på att vissa får jättemycket Tv-tid som tex. Michaela, Jonas och Sean. Sen är det ju vissa där som man inte sett överhuvudtaget!!!!
    Svårt iallafall nu att säga vem man tycker är bra, har ju sett alldeles för lite. Men det är kul att kolla på grymma dansare och kolla på en dokusåpa som inte är baserad på sprit och sex

• smulan76

Jaha då fick santos åka, tror inte att det är lätt att battla ut Sean, han blir nog en sån som Akira var förra året, är grym på sin egen stil och vinner battle men är kass på pardans....

Min favorit är Hugo, tycker han är klart bäst i pardans men det är ju hans grej också... Sen verkar han vara en skön kille!

Sean är jag riktigt trött på, måste han springa omkring med trikåerna ovanför axlarna i varenda program

Sen är det ju lite pinsamt att det alltid är killarna som tar battlen av pardansarna i veckofinalen. Snart får dom väl tvinga tjejerna! Fast iofs är det väl bättre att ta en battle än en challenge, för då måste man ju göra en helt ny koreografi till en låt man kanske inte ens gillar.

• smulan76

Hoppades på att Michaela och Fredrik inte skulle ta sig till veckofinalen, stör mig på att hon är så himla självgod. Tycker synd om Fredrik ibland, hon bara gnäller hela tiden och allt är ju tydligen hans fel...

Tomas och Sofie är ju bara störtsköna tycker jag!!!

• smulan76

Ha, ha, ha Fatta vad kul det var igår när Michaela och Fredrik blev coachade av Anneli Alhanko. Hon sa ju till Fredrik att han var en perfekt partner och gjorde allt så bra, sen var hon på Michalea om nästan varje liten grej som hon gjorde fel
    Kanske kan ta ner henne på jorden lite. Hon sa ju tidigare i programmet att hon tyckte att hon skulle få bestämma koreografin själv, för hon hade ju faktiskt dansat balett i 13 år, och Fredrik bara i 6 år, så hon var ju minsann mycket bättre.....NOT!!!!

Ja, ja, märks vem jag stör mig på va?!?!

• smulan76

Ja då fick Fredrik åka, hade hoppats på Michaela skulle få åka. inte för att jag gillar någon av dom egentligen, men jag spyr bara jag tänker på hur det kommer låta om lilla självgoda Michaela nu....

• smulan76

Ja, jag hoppas också att hon åker i Challenge! Tror att hon kommer utmana Madde, hon och Tobbe har ju varit så puttenuttiga så hon vill säkert dansa med honom.

Var rätt säker på att Fredrik skulle åka, hon Zaki i juryn gillade ju inte honom alls sedan innan, så det kändes rätt kört där.... Usch, vill knappt se på FF ikväll, fattar ni vad dryg Michaela kommer att vara!!!!!

Thomas och Sofie är ju bara störtsköna som personligheter, jag tycker iofs inte att dom är de bästa dansarna. Av killarna tycker jag att Hugo och Hannes är bäst, av tjejerna vet jag faktiskt inte riktigt vad jag tycker, ingen som sticker ut så där jättemycket.

• smulan76

Ja skönt att Madde blev kvar!!!!
    Idag var det mest gnäll-Sean, förstår han på sätt och vis att det känns orättvist att den avgörande veckan ska temat vara cha-cha som 3 killar tävlat i. Men samtidigt visste han ju det, att det var pardans man tävlade i i FloorFiller, kan ju inte kommit som en överraskning precis.

• smulan76

Nej det hände väl inte så mycket, de hade ju cha-cha-klass där de som var bäst såklart var de paren där killarna tävlat i det innan alltså Tobbe, Hugo och Tomas. Sen hade dom även en klass i Capoiera som tydligen var Seans grej. Lina var lite trött på Hannes eftersom han inte vill träna lika mycket som hon, för övrigt var det mest gnäll då från Seans sida.

Jag fattade det som att utmanarveckan startar efter denna veckofinalen och att det gällde att inte bli bland dom 3 sista poängmässigt efter denna veckofinalen. Sen har dom ju inte förklarat mycket mer. Det kan ju vara helt nya utmanare också, förra säsongen var det ju de gamla som kom tillbaka, så dom har säkert ändrat något.

• smulan76

Jag hoppas också att det blir Jack och Karolina som får battla, tycker också att det verkar bli så när man ser deras danser, men man vet ju aldrig med juryn...

• smulan76

Någon som kan förklara varför Jack ibland går omkring med munskydd eller napp?!?! Ser lite halvsjukt ut....

• smulan76

YES, det blev precis som jag ville!!!!

• smulan76

jaha, så det blir inget challenge då?

• smulan76

jag tror inte Sofie och tomas fått högst poäng om han hade varit med, för det såg inte så himla bra ut när han dansade, inte hans stil direkt!

• smulan76

Håller med!!! Vill också se mer dans!!!!
    Tycker det är ganska ointressant att se dem måla dålig grafitti, ramla i skateboardhallen och plaska i simhallen....
    Det är ju dans dom är grymma på och det är ju det man vill se!!!!!

Jag hoppas att det blir Madde och Ilan som får battla, huvudsaken är att Hugo blir kvar, tycker han är en bra dansare + en go personlighet.

• smulan76

hur långt före är dom i verkligheten?
    Förra gången fick ju tittarna rsöta i finalen, blir det så i år också?

• smulan76

Jag saknar också Hugo, men kul att han får vara med på Oscars!
    Jag hoppas att Hannes vinner FF, tycker han är grym på många danser och har en skön stil!
    Mest rättvist vore väl om Calle och Linda gick till finalen men jag tycker det är mycket gnäll nu om att det är så orättvist och att dom är mest värda att gå vidare, men vadå, det är väl alla som är där, dom har ju kämpat lika mycket för att ta sig dit!

Svar på tråden FloorFiller!!!!!