Inlägg från: Lissy |Visa alla inlägg
  • Lissy

FloorFiller!!!!!

MaryCherry: Fick man se Lina på flyget? Jag tyckte inte att jag såg henne.

• Lissy

Undrar om jag är ensam om att tycka att Sean är rolig Visst kan han vara lite "för mycket" ibland men det känns som han säger och gör det mesta med glimten i ögat. Dessutom tycker jag att han alltid verkar stötta och prata med folk som är nere och ledsna.

Ska bli intressant att se Karolina med en ny partner. Jag tror att hon kan blomma upp riktigt ordentligt, hon verkar väldigt duktig.

• Lissy

Jag missade gårdagens avsnitt, hände det något spännande? Irriterande att det inte går några repriser längre på förmiddagarna.

• Lissy

Jag fyller i : Actiontema. Blev tilldelade varsin (action)film och filmmusik. Juryn tyckte deras framträdanden på audition höll alldeles för låg klass för att kunna välja ut ngn. Bara Hannes och Karolina var självklara för veckofinal, de andra fick göra om dagen efter. De som inte klarade sig då var Tobbe och Madde samt Sofie och Tomas. Dessa fick battla i ett parbattle och resterande deltagare fick agera jury. Alla röstade på Tomas och Sofie som då kommer att tävla tillsammans med de andra på söndag. Madde och Tobbe, som förlorade, ska få battla mot varandra på söndag. Hannes är assjuk så Karolina kommer att få dansa själv.

• Lissy

Tycker också det blir väldigt konstigt att den som hjälper dem med dansen ska dömma dem (och även Lotta, som hur proffesionell hon än är, förmodligen har favoriter). Men jag tycker inte att det är så orättvist att hon hjälper just Karolina. Hon har ju redan en jättenackdel då hon ska dansa själv och hon såg lätt panikslagen ut.

• Lissy

Har också funderat på det.
    Jag tyckte de sa att en av de TRE som battlar åker ut.

• Lissy

Audition: Madde och Ilan samt Hugo och Sara fixade inte audition. De ska få battla på Centralstationen. Vanligt folk ska väljas ut som jurymedlemmar (pga veckans street tema). Paren har fått välja varsin representant som ska välja ut jurymedlemmar (Hugo och Sara valda Sean, Madde och Ilan valde Ida) De som förlorar får battla på söndag. Madde blev jätteledsen för beskedet medan Hugo och Sara tyckte de var väntat.

• Lissy

Håller med, Hannes och Carro var klart bäst. Ifall de helt hade jag saknat utstrålning hade jag förstått valet av Thomas och Sofie, men det tyckte jag inte att de gjorde.

Svar på tråden FloorFiller!!!!!