Inlägg från: S0lstråle |Visa alla inlägg
  • S0lstråle

FloorFiller!!!!!

Rätt som fick stanna!! Tyckte att Emmie var duktig!! Men inte så att de gamla skulle behöva ryka ... Skönt att de andra utmanarna försvann... Skönt också att bli av med Lina (oj, vad elak jag var nu...) har man åkt ut i en challenge/battle så har man!

• S0lstråle

Det hade helt klart varit bättre med en domarpanel som är helt fristående. Lotta ex. är ju med och dömer det mesta samtidigt som hon choachar och är "kompis". Inte kul att komma på fel fot med henne ...

Heja Karoliina på söndag förresten! Tycker lite synd om henne nu. Hon är ju en fantastisk dansare!

Vem hejar vi på av Tobbe och Madde då?

• S0lstråle

Jag följde förra säsongen också... och Ja!! Visst vann fel person! Jag hejade på Peter.

Fundera också på vad alla gör nu. Maria H jobbar tydligen som koreograf, det stod det i alla fall under hennes namn när hon var på besök och höll en klass.

Nathalie TROR jag har dansat bakom Darin i en av hans videor? Den där två gäng battlar?

• S0lstråle

Håller också på Madde, men jag förstår ju samtidigt att det beror på att man har fått se mer av henne! Hehe... sen är jag lite mean av mig och gillar inte riktigt Tobbe eftersom han alltid kramades med Mikaela, som jag inte gillade... eh, överföring?

• S0lstråle

sprang förbi teven igår och på stod ett program med martin timell... och vem tycker jag mig stå i en glittrig klänning och öppna en väska... margareta från förra säsongen. eller? stannade till vid teven, men upptäckte att det stod ett tjugotal tjejer i glittriga klänningar på scenen, så fick inte chansen att se om jag sett rätt ... ny karriär?

förresten hade inte koreografen (hon som bryter på amerikanska) en t-shirt med trycket "Ecstasy" över hela bröstet härom dan?! Jaja, kan väl betyda "exstas" rakt av, men nästan alla med mig tänker droger. Stilfullt?

• S0lstråle

Helt rätt jury-bedömningar rakt igenom idag tycker jag!

• S0lstråle

Jaha... okej. Ganska juste regel. Innebär ju att en mindre åker ut? Den som förlorar i challenge riskerar att åka ut först till helgen... om jag fattar rätt?!

Vem kan hon utmana?
    Sofie? Madde skulle nog passa med Thomas. Om hon inte känner att hon är för go vän med henne då.
    Karoliina kanske? Men Madde kanske tycker att hon är för duktig för henne?
    Linda? Kanske också för stark?
    Ida? Knappast...
    Emmie? För att hon inte känner lika stark lojalitet mot det paret.
    Sara? Känns inte så...

• S0lstråle

hmm ... jo, Madde "känner" nog väldigt starkt för de flesta i huset. På det viset ligger nog Emmie och Ilon (Ilan?) illa till...

Men innebär dessa nya regler att man inte längre är "säker" i Shoowtime. Utan att någon i det sämsta paret battlar mot den i limbo?

Ska bli spännande i kväll!

• S0lstråle

Emmie var bäst... även om man ju håller på Madde, som varit med från början!

• S0lstråle

Tur att Ida och Sean fick ett pris tillslut... Hade jag blivit utan pris för att ha vunnit i en veckofinal och sedan fått se några andra kamma hem inte bara fördel i veckofinalen (välja låt) utan även att få gå på fest, för en musik-videotävling- hade jag blivit riktigt sur. Kul tema förresten! Karoliina är ju grym!

• S0lstråle

spännande på söndag! men själv känner jag att det inte spelar någon roll om sara eller hugo får stanna... sara är grymt duktig, men lite trist. hugo har bra humor och så, det förgyller ju programmet. om sara vinner tror jag att det är linda som blir utmanad på måndag. om hugo vinner så blir det nog ilan (enligt sist in, först ut-principen). reglerna ändras ju hela tiden. men jag antar att den som förlorar på måndagen är säker till battle på söndagen därpå?

sacaniti- om du är så nöjd- kan man nästan anta att madde och ida båda är i final. fast- don´t tell me!!!

• S0lstråle

japp, sara utmanade linda. givet. kul att linda vann... jag unnar henne oscars-teatern! om hon och calle klarar sig denna vecka vill säga! tror det! madde och ilan och sofie och thomas borde ligga mest illa till? för jag antar att det blir ett tre-battle på söndag. usch, jag hänger inte med i regel-ändringarna!

tyckte också att sean såg lite besviken ut vid poängutdelningen. men, det är kanske förstårligt. individuellt är han ju bättre än de flesta på just street.

go karro och hannes förresten!

missade big-brother light påandet. hmm... gillar det inte! vill se mer DANS!!! Jag vill se dereas träningar!! inte "friluftsliv"!?! Desperat.

• S0lstråle

Härlig kommentar av Madde: Jag orkar inte åka hockey idag!

Kul danstema! (Men mindre kul med friluftsliv, okej att de gör det men måste vi se...) Kommer ett av paren tvingas battla mot Sara i helgen? Blir det Madde och Ilan hoppas jag att Ilan åker ut... Kul med ett tjej-par! Dessutom... blev jag lite sur när gamlingar som Hugo åker och Ilan är kvar! Men TJ verkade ju vilja trassla in Hugo i leken igen. Till Oscars i alla fall. Och det är ju sagt att han får plocka ut jokrar. Så...

• S0lstråle

Jag vill ha kvar både Calle och Linda! De är båda riktigt duktiga! Men, är de duktigare än Ilan och Madde så får de ju vara kvar också...
    Gillar iofs Madde också. Synd att hon måste battla och vara i challenge så mycket. Men hon har ju visat sig vara riktigt stark individuellt. Tror hon är kvar efter helgen också! Får jag välja åker Ilan eller Sara hem!

• S0lstråle

Håller med dig MosterMaggi...
    Linda har inte varit sådan genom hela serien... Måste bero på att hon är slutkörd/stressad osv. Hon har uttalat sig tidigare om att Oscars betyder ALLT för henne. Nu har hon varit nära att falla på målsnöret vid två tillfällen (challenge mot Sara samt nu) måste vara tufft!!
    Undrar vem den andra jokern blir?! Har för mig att jag hört att det är två stycken sådana... Förmodligen en tjej. Hoppas det inte är Lina! =)

• S0lstråle

Jag irriterar mig faktiskt lite på att utstrålning får SÅ höga poäng... okej, det är viktigt! Man kan ha hur mycket teknik som helst, utan utstrålning så når du inte ut. Men jag TYCKTE att Hannes och Karoliina hade utstrålning! Och deras rörelsekvalitet. Ojoj, MYCKET bättre än Thomas och Sofie!!!

Jag vill förresten se Calle, Thomas och Sofie dansa sin egen stil i ett battle eller challenge. Vet inte riktigt var jag har dem. I alla fall inte Thomas!!

• S0lstråle

Har missat avsnitten den här veckan. Men det har hänt grejer utan mig hör jag ... Vill inte ha tillbaka Michaela. Men det var väl bara som artist? Inte som tävlande eller på Oscars va?! Hope so. Ego-girl.

Vill också ha Calle och Madde till final!

Svar på tråden FloorFiller!!!!!