Inlägg från: Dinturiel |Visa alla inlägg
  • Dinturiel

FloorFiller!!!!!

Tomas var sjuk och fick inte tævla. Gud va kul før Sofie, hon ville ju egentligen inte gå upp sjælv.

• Dinturiel

Jag tænker definitivt titta den hær veckan. Vill inte missa matchen mot HCZ ju

• Dinturiel

Jag tror det ær før att de ska få en nytændning infør finalen. De har ju næstan bara suttit innanfør de væggarna hela tiden. Tænk dig sjælv om du skulle sitta inomhus næstan hela tiden och bara gøra en sak, man blir både rastløs och ineffektiv.

• Dinturiel

Jag måste titta ikvæll. Fasen va hærlig de ær på isen

• Dinturiel

Jag satt och hoppade i soffan nær jag såg matchen. Fasen va arg han blev han i HC Z

Jag missade uttagningen till veckofinalen. Såg lite, men vilka gick vidare? Och vad hænder med de andra? De tog ju bara ut tre?

• Dinturiel

Ok, svårt val. Det mærks verkligen att det ær top of the line kvar nu.

• Dinturiel

JA!! Det enda som var bra med Saras dans var musiken, tyværr. Tyckte Ilans korreografi var otroligt cool. Och Madde hittar jag inga ord før. Gillar allt med henne.

• Dinturiel

Tjej18: Ja, precis. Jag visst inte ens att det gick att gøra sådana rørelser som Ilan gjorde.

• Dinturiel

Jag kan inte heller førstå varfør Madde hela tiden hamnar i battle. Vid sidan av Madde ær nog Sean min favorit. Tycker han ær så hærlig att se.

• Dinturiel

Hur gick audition? Jag har besøk så jag missar totalt idag

• Dinturiel

Ok, coolt.. Nån i battle eller?

• Dinturiel

De fick i uppgift att vælja ut 3 utrøstade tjejer och 3 utrøstade killar som ska upptræda på el grande finale. Nu minns jag inte riktigt vilka de valde, men Moa och Hugo och sen læmnade de två platser øppna før de som åker ut på søndag... sen har jag før mig att de valde Michaela. Men kommer inte ihåg den sista killen.
    Sen skulle de gøra ett dansmedly som tema till veckofinalen, 3 olika danser varav en skulle vara pardans.

Sen var Sean, Hannes och Sofi och blev fotade och betygsatte glass. De læste beundrarpost. Seans partner... åh, dær hoppade det ur minnet... fick en tillsægelse om att hon inte skulle ta skit från Sean. Linda ær førkyld så hon har fått dansførbud.

Annars vet jag inte om det hænde så mycket mer... Fast jag missade førsta kvarten eller nått sånt

• Dinturiel

Hehe ja hon læt lite smått irriterad.

Jag gillar Sean, tycker han ær stencool

• Dinturiel

Jag tycker Sean blir snyggare och snyggare før varje avsnitt som jag ser. Fifan

Svar på tråden FloorFiller!!!!!