Inlägg från: Lörpa |Visa alla inlägg
  • Lörpa

FloorFiller!!!!!

Ja idag var det kul, men jag tycker det är synd att de bara visar samma människor hela tiden. jag har inget emot tex Michaela, Jonas, Sean som syns mest hela tiden MEN jag är nyfiken på de andra dansarna med ju

Sen vet jag ju redan hur det går i denna veckofinalen men det håller jag tyst om hihi

Beställde förresten biljett nu till nästa veckas veckofinal hihi

• Lörpa

Så ni här inne finns det några som kikar på FloorFiller, själv är jag fastklistrad varje dag..tycker det är extra skoj eftersom jag har såna jag känner där inne

• Lörpa

Kan säga till er som stör er på fredrik oh Michaela att de är helgoa. Fredrik känner min syster väl och han är jättego kille. Kan kanske framstå lite konstig i tv. Michaela träffade jag när jag var på veckofinal för några veckor sen i sthlm och pratade lite med henne då. Jättego tjej även hon, jag hade med lite svårt för henne först men efter den gången så ändrade jag uppfattning fort.

Det tråkiga i år är ju att tv ligger efter 2½ vecka.

Jag hoppas mina favoriter vinner IDA och MADDE!!! Heja heja heja tjejer ni tar detta kämpa som faen där inne.

Kramis på er

• Lörpa

Lovar er att baletten blir kul var den veckofinalen jag var på hihihi..karlar i trikåer hahahaha

• Lörpa

hahaha ja Sofie är en stjärna verkligen haha ''

När är finalen nån som vet??

• Lörpa
    ja det är ett härligt gäng,....Imorron går den veckofinalen som jag var och tittade på ska bli så roligt att se det på tv med

HEJA HEJA hihi
  • Lörpa
    Andrundrun skrev 2006-02-26 20:56:17 följande:
    YES! Hon fick stanna!
    klart hon fick hihih jag var där å kollade då o gissa om vi skrek när hon blev kvar, min syrra dansar ju par med Ida, du kanske vet vem min syrra är då? nathalie?

Hihi heja heja ida å madde
  • Lörpa

kan säga så här att det kommer hända MYCKET i FF de närmsta veckorna som man kanske inte skulle tro*S*

• Lörpa

Tycker Michaela och Fredrik var bäst och förtjänade att vinna. Ida hade ett klart starkare solo än Nanny. Så jag är suuupernöjd över gårdagen.

• Lörpa

jag vet vilka utmanare*s* nån som är nyfiken hihi

• Lörpa

hahahaah nananananaaaa hihihihi  nä bättre ni väntar blir mer spänning då, jag måste helt ärligt erkänna att det är tråkigt att veta i förväg vad som händer,,,,

• Lörpa

hmm ja verkar helskumt hahaha...

imorron är det söndag hihihi

• Lörpa
    Jag saknar FredrikGråtervill ha tillbaka han, han har så himla mycker mer att visa....
  • Lörpa

ja vi får väl se.....kan ju inte säga för mkt då jag vet lite i förväg.......*L*

• Lörpa

ÄN så länge har det gått precis som jag vill finalen är IRL om 2 veckor nu och jag vet att dansarna är jäkligt nervösa..sista paret för finalen avgörs nästa vecka.......*hoppas*

• Lörpa

Själv hoppas jag på Ida eller Madde helt klart!!!! Heja heja heja brudar!!!!

• Lörpa

sassan

Det har jag aldrig sagt. Jag pratar ALLTID utifrån det som visats på tv. Aldrig det som jag redan vet, allt för att inte förstöra för er som inget vet

• Lörpa

Nu har finalen vart...igår.....så nu vet jag vem som vinner...

Svar på tråden FloorFiller!!!!!