• Anonym

Sluta skriv FULA ord på Worldfeud tack!

Är sur.... 

Hur kommer det sig att folk kan med att skriva fula ord på Wordfeud? Man sitter och vill ha en trevlig stund och spela med någon okänd och plötsligt kommer det ord som: Fitta, bajsa, sludder osv osv..mitt upp i alla normala ord! Är det bara jag som blir förbannad? Man kan göra det till någon man känner som kanske har samma humor men absolut inte till okända.. Hur tänker ni egentligen? Skärpning tack!!!
    det tillhör inte det normala uppförandet... okej att man kanske vill ha poäng men det är inte allt...man kan vänta på andra bokstäver eller trycka på PASS!

Sedan undrar jag om någon vet något liknande spel där alla fula ord är spärrade?!

Tänkte spela lite till idag men vet inte, för man tröttnar ju...      

• Svar på tråden Sluta skriv FULA ord på Worldfeud tack!
  • enanna

Seriöst? Det är ju bara bokstavskombinationer som ger vissa poäng! Hitta viktigare saker att irritera dig på Glad Jag spelar nog ett "fult" ord om det ger mig bra poäng eller jag inte hittar på nåt annat för tillfället (men finns det ett likvärdigt alternativ spelar jag hellre alternativet).

• Anonym
    enanna skrev 2012-08-31 19:48:58 följande:
    Seriöst? Det är ju bara bokstavskombinationer som ger vissa poäng! Hitta viktigare saker att irritera dig på Glad Jag spelar nog ett "fult" ord om det ger mig bra poäng eller jag inte hittar på nåt annat för tillfället (men finns det ett likvärdigt alternativ spelar jag hellre alternativet).
    bra, du skriver en annan kombination när du kan! Det är i alla fall hyfsat.. och ja, jag irriterar mig. En del verkar göra detta för att irritera andra..
  • Anonym
    ThisIsMe skrev 2012-08-31 19:51:01 följande:
    Man spelar väl för att vinna, eller?

inte om det innebär att irritera andra! Man kan  vinna ändå om man är duktig, det har jag gjort massor med gånger i alla fall... att vinna är inte ALLT!
  • viseversa

Haha man skriver dom ord man kan! Har skrivit både kuk,penis,slida,kåt,bajs,knulla!! Ser inga problem med det alls!

• Anonym
    viseversa skrev 2012-08-31 19:52:18 följande:
    Haha man skriver dom ord man kan! Har skrivit både kuk,penis,slida,kåt,bajs,knulla!! Ser inga problem med det alls!

Istället för slida, varför skriver du inte lidas?? Är det för att provocera eller?
  • missen73

Nä man skriver ju ordet så dom bokstäver som ger mest poäng hamnar på rutor som ger mest poäng !

• Anonym (jelly)
    Anonym skrev 2012-08-31 19:53:46 följande:

Istället för slida, varför skriver du inte lidas?? Är det för att provocera eller?
    Nej men skärp dej nu, få skriver någonsin fula ord för att provocera! Kanske "lidas" inte går att kombinera med något på spelplanen men "slida" går. Ta det inte så personligt vettja!
  • Anonym
    pluvdo skrev 2012-08-31 19:59:18 följande:
    Hahaha. Du är nog dålig på Wordfeud.

Nej!! Jag får ofta 20-40 poäng för ett enda ord.. så..
Svar på tråden Sluta skriv FULA ord på Worldfeud tack!