Misstänker min son är homosexuell, hittade den här videon
">
han har börjat umgås med en konstig kille och nu så visade han den här för mig, jag vet inte vad jag ska tycka!?
Varför ens ställa frågan? Skit samma om han är "gay", spelar ingen roll överhuvudet taget!
Man älskar någon, och blir kär. Känner "vibbarna", and so what? Det viktigaste är att ditt barn kan känna sig trygg, accepterat och älskat. Oavsett!
Har själv en dotter som är 19. Hon är ihop med en "kille", som är "bi". Hon är också bi...Ja, ibland undrar man ju vad de "pysslar med", men bara hon är glad och känner sig älskat, och det är hon!
"Integrationsrespekt", är ett nytt ord, som jag vill införa i :
g3.spraakdata.gu.se/saob/
Och: Varför tycker du att hans "kille" är konstig?
Så lilla mamma, var inte orolig! var i stället glad över att han bor i ett land, som numera har lagar om detta:
www.regeringen.se/sb/d/11043/a/111986
Du bör låta din son ha sitt liv i fred. Det är hans liv - inte ditt.
Det är ingen "plikt" för barnen att leva för sina föräldrars önskemål om barnbarn.
Drar du verkligen paralleller mellan den här ganska klumpiga, tonårsaktiga och faktiskt fördomsfulla videon och homosexualitet?
Tror du hittar den här typen av material i väldigt många tonårsrum i Sverige.
Lite intressant att se vad du själv drar för likhetstecken i dina få ord ovan.
"Misstänker min son är homosexuell", du, det är inte ett brott av vara homosexuell idag. Vi har kommit längre än så. Inte nog med det, förutom videon, så han har också börjat umgås med en "konstig kille". Ja, då var ju det ställt utom allt rimligt tvivel liksom.
Du kanske skulle ta och se efter lite inom dig själv och städa bland dina egna värderingar tycker jag.
Han kan visst få biologiska barn. Har du legat under en sten senaste årtiondena TS?