• Hello Tessy

Vad har du på dig när du sover?

Du vuxna människa, vad har du på dig när du sover egentligen? Är du en flanellis eller nakenfis? Eller någonstanns där i mellan

Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden Vad har du på dig när du sover?
  • SuzR

Nakenfis alltid men pyjamas när jag gör mig i ordning för att sova och när jag går upp på morgonen. Linne och pyjamasbyxor eller nattskjorta

• KimPossible
    Hello Tessy skrev 2012-09-01 14:56:20 följande:
    Oj verkar vara kallt hos er på vintern om du måste sova i mjukisbyxor och tjocktröja Förvånad
    Jo, fast det beror nog mest på att vi är lite snåla. Skämt åsido, min man är väldigt varm av sig och vill helst ha det väldigt svalt i sovrummet för att kunna sova. Jag å andra sidan kan inte sova om det är för kallt, så då får jag klä på mig istället.
    Glad 
  • IsDimma

Ingenting. På sommaren oftast inte ens täcket, det brukar hamna på golvet

The less you open your heart to others, the more your heart suffers.
  • EvelinasSyster

T-shirt och trosor. Alltid, oavsett hur kallt/varmt det är. Inrotad vana, haha xD

~ The only thing that matters is the next 90 minutes! ~
  • helenen

Allra helst nakenfis. Om någon av ungarna kommer och sällskapar under natten så tar jag på mig trosor, och sover jag borta så brukar det bli trosor och t-shirt. I övrigt vill jag ha öppet fönster och bara påslakan (inget täcke i) oavsett årstid.

• Ruggugglan

Naken eller i trosor. Om det är lite kyligare så tar på mig en t-shirt och raggsockor. Vintertid har jag nästan alltid iskalla fötter så det är skönt med varma strumpor

• tjej87

Naken för jag är så varm av mig så jag trivs bäst så... Sover jag borta så blir det trosor och linne/stor t-shirt

• annzah

Nattlinne och ingenting under, vanligtvis. Det är sjukt varmt i min lägenhet. Är jag i föräldrarnas sommarhus brukar jag ha pyjamasshorts också.

• fortsätt paddla

Trosor och linne... Men när den yngsta ( 2år) flyttar ut ur vårt säng ska jag inhandla ett tahira linne;)

Svar på tråden Vad har du på dig när du sover?