Inlägg från: Gisney |Visa alla inlägg
  • Gisney

Förskolepersonal: hur gjorde ni?

Jag hade tänkt att jobba in i det sista, men tyvärr sa läkaren stopp i måndags. Har bf 9/10.  Det blir tyngre än vad man tror i alla fall i mitt fall. Har inte haft några krämpor tills för två veckor sedan ungefär och från att ha varit jättepigg till sömnlös på nätter pga foglossning och stelare än hulda på 100 år.

• Gisney

Jag har använt pallar från IKEA för vi har tre stycken sådana i tamburen på förskolan som all personal hjälper. Sen har det ju gjort en hel del att man blivit stor och klumpig nu i sommartider när det inte krävs så mycket kläder på. Som mest blir det regnkläder :) Det jag har känt av värst nu var vilan när vi ligger på madrasser på golvet, sista veckan var jag som en skalbagge som hamnat på rygg. Nu är jag ordinerad vila med stora bokstäver av läkaren som sjukskrev mig. Han skakade på huvudet när jag sa att jag jobbat innan jag kom på läkarbesöket.

Nu vet jag ju inte än om FK godkänner sjukskrivningen, men det får väl lösa sig på ett eller annat sätt. I och med sömnbrist så var jag ju svimfärdig och foglossningen gjorde ju att efter några timmars arbete så kunde jag knappt gå.  Sökte inte HP eftersom många blivit nekade och jag har inte haft några krämpor innan.

Svar på tråden Förskolepersonal: hur gjorde ni?