• Anonym (KÄR)

Några fler här inne som är tillsammans med en grekisk kille/man?

Skulle vara kul att utbyta erfarenheter och annat göttit med er som har en grekisk kille :) Har precis blitt tillsammans med en och är upp över öronen kär! Däremot så vet jag ju att vi kommer från olika kulturer och sådan kan ju i värsta fall ställa till det med lite besvär. Hur går allt för er?

• Svar på tråden Några fler här inne som är tillsammans med en grekisk kille/man?
  • Anonym (KÄR)

Ingen här som är tillsammans med en grek?

• Anonym (ops)

Har på nära håll lärt känna två greker som är tillsammans med vänner till mig. Tyvärr är den ena den största jävla idioten jag någonsin träffat på. Båda två har förbannat stora egon och är "all that" enligt sig själva. Bra på att trycka ner sina flickvänner är de också. Sååå jag hoppas verkligen att det inte är något alla greker går för

• Anonym (KÄR)

Låter inte i närheten av "min grek" :) Han är tvärtom! Väldigt mån om mig. Nästan lite mesig till sättet. Låter mig bestämma det mesta hela tiden. Väldigt bra på att uppmärksama mig :)
    Hur gammla är dessa greker du känner? Bor tjejerna med dom här i svergie eller i Grekland? 

• Anonym (ops)

Dom bor här båda två. den ena är närmare 50 och den andra är strax under 30. Hoppas att du slipper denna sorten för jag är inte avundsjuk på ett förhållande med rangordning på medlemmarna.

• Anonym (inget att ha!!!)

Greker är inget att ha, tro mig tjejer!!!!Som en annan sa i tråden så har dom STORA egon, snåla, tror att dom är snyggast och behandlar tjejer som tofflor. Har aldrig träffat en normal grek i hela mitt liv. 
    Tänk noga innan ni väljer kille!!

• Anonym (just4fun)

Greker har man bara som semesternöje!!

Skulle aldrig va tillsammans med en grek i vardagen... 

• Anonym (KÄR)

Oj ni måste träffat på några riktiga puckon. Dom grekerna jag känner är generösa, tjafsar om VEM som ska få betala notan osv..ALLA vill betala notan. Min grek betalar allt för mig hela tiden. Är vi ute på stan så behöver inte jag betala något alls.  Han beter sig inte alls  så som ni beskriver dom ni träffat. MEN så är det ju med alla människor..finns idioter i alla länder! Bara för att några är det så betyder det ju inte att alla är så :)

• Anonym (eleni)

Jag är grekinna och är gift med en svensk sen tio år tillbaka. Väntar andra barnet. Lite krockar finns det men inget man kan övervinna. Min grekiska familj tycket mycket bra om honom. Vi bor i Sverige och åker ner varje sommar. All lycka till er

• Anonym

Har träffat många greker genom åren. 

Herregud, säger jag bara!  
    Ego, tror sig vara bäst i världen och jordens medelpunkt - sorry det var för 2500 år sedan, dramaqueen, snacka skit bakom ryggen, ger de dig någonting är det för att försätta dig i tacksamhetsskuld, sjuk syn på kvinnor, utnyttja alla omkring sig, bidragsfuskare, sprider ut lögnakriga rykten när tjejen de är kär i dumpat dem, fuskat på tentor i massor, kvinnorna är golddiggers, tjejerna blev i början på 80-talet bortgifta när de var 13... vill du höra mera?
    Det är liksom ingen slump att Grekland är där de är idag.

Men, ren statistiskt så borde ju det finnas den där lilla goda promillen också.  På egen risk, dock.

• Anonym (eleni)

Och lyssna inte så mycket på folk. De är bittra, kanske för att de är olyckligt kära i en grek?! Jag har träffat många fulla klängiga svenskar som turistar på det mest sviniga sättet i Grekland. Blev kär ialla fall i en svensk därför att vi passar helt enkelt. Man vet när det är rätt oavsett vilket land man kommer i från och oavsett vilka fördomar man har från början

Svar på tråden Några fler här inne som är tillsammans med en grekisk kille/man?